کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: تفکر اینکه نجات ایران وابستگی به آمریکا و غرب است، تفکر غلطی است که متأسفانه توسط سازشکاران داخلی به آن دامن زده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۶۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ کارگر در جلسه بصیرتی سیاسی که باحضور پایوران سپاه ناحیه مقداد مشهد در سالن جلسات ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال در سطح منطقه پیروزی حزب الله لبنان در انتخابات پارلمانی این کشور، پیروزی هادی العامری در انتخابات عراق و ائتلاف بوجود آمده بین احزاب عراق، پیروزی‌ها در سوریه در پاسخ به حمله اسرائیل و پیروزی رزمندگان یمن همه حاکی از نصرت الهی و حاکم شدن تفکر مقاومت در منطقه غرب آسیا است.

وی افزود: متاسفانه وضعیت نابسامان برجام و خروج آمریکا از آن با هدف مهار ایران در پیشرفت‌های پیش رو و نقش ایران در تحولات منطقه انجام گرفته است و ادامه تحریم‌ها و تبعات آن بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تأثیر گزار بوده اما تنها راه علاج آن عمل به اقتصاد مقاومتی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است ولی در نهایت تأسف این مهم مغفول مانده است.
 
این کارشناس سیاسی ابراز داشت: تفکر اینکه نجات ایران وابستگی به آمریکا و غرب است، تفکر غلطی است که متأسفانه توسط سازشکاران داخلی به آن دامن زده می‌شود.
 
وی تاکید کرد: ضرورت حال حاضر ما حفظ وحدت و انسجام اسلامي در مقابله با آمريكاست. 
 
کارگر بیان داشت: بزرگترین دستاورد لغو برجام این است که باز هم مردم به آمریکا بی‌اعتماد شدند و برای مردم ولایتمدار ما محرز شد که وضعیت سیاسی کشور به وضعیت اقتصادی کشور گره خورده و مشکلات افزایش قیمت دلار و طلا و تورم کالا‌های اساسی با وجود نارضایتی مردم، بی اعتمادی مردم به آمریکا و غرب را به همراه داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها