یک کارشناس بسیجی در گفتگو با "بسیج":

صنعت نفت به قابلیت نواوری مستمر نیاز دارد

حبیب آقاجری با بیان اینکه صنعت نفت به قابلیت نواوری مستمر نیاز دارد افزود: صنعت نفت از طریق تشکیل سرمایه انسانی مناسب و ایجاد ظرفیت برای توسعه تکنولوژی در جایگاه مناسب قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۹۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

 حبیب آقاجری یک کارشناس بسیجی و نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنعت نفت باد بتواند به قابلیت مهمی چون هوشمندی رقابتی دست پیدا کند. از اینرو سرمایه فکری صنعت نفت باید به مهارت های رهبری و تحول و بازسازی و بازاریابی بین المللی ، مدیریت ریسک و مدیریت بحران و مدیریت تکنولوژی و مدیرت دانایی مجهز شود.

وی با بیان اینکه صنعت نفت به قابلیت نواوری مستمر نیاز دارد افزود: صنعت نفت از طریق تشکیل سرمایه انسانی مناسب و ایجاد ظرفیت برای توسعه تکنولوژی در جایگاه مناسب قرار خواهد گرفت.

آقاجری در ادامه خاطر نشان کرد: سرمایه فکری صنعت نفت به ویژه رهبران و مدیران ارشد و سازمان های وابسته به صنعت نفت باید قابلیت هایی چون تفکر استراتژیک رهبری تحول استراتژیک، به معنای توانایی تبدیل سازمان های دیوان سالار و ناکارآمد کنونی به سازمان های نوآور و رقابت جو، مهارت شبکه سازی بین المللی و قابلیت نوآوری مستمر و مهارت های گسترده مجهز شود.

ارسال نظرات