کریم انصاری فرد ملی پوش اردبیلی گفت: به ایرانی بودن افتخار می‌کنم و از این که توانستم با گل‌زنی مقابل پرتغال دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنم به خود می‌بالم.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۱۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

لحظه گل‌زنی به پرتغال برایم افتخارآفرین بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کریم انصاری‌فرد عصر دیروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی و تجلیل از ملی پوش اردبیلی اظهار داشت: به ایرانی بودن افتخار می‌کنم و از این که توانستم با گل‌زنی مقابل پرتغال دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنم به خود می‌بالم.

وی با اشاره به این که لحظه گل‌زنی به پرتغال برایم افتخارآفرین بود، افزود: چرا که با این گل دل یک ملت شاد شد و من نیز با تمام وجود از خوشحالی مردم خوشحال بودم.

ملی‌پوش اردبیلی گفت: از این که توانستم در جام جهانی روسیه برای کشورم گل‌زنی کنم افتخار می‌کنم و تمام تلاشم این است که دل ایرانی‌ها را شاد کنم و از این تلاش دریغ نمی‌کنم.

وی با تشکر از امام جمعه اردبیلی بیان کرد: از این که امروز در شورای فرهنگ عمومی مراسمی با محوریت تحلیل از بنده برگزار شد تشکر می‌کنم و بسیار خوشحالم.

انصاری‌فرد افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم از این پس نیز برای کشورم افتخارآفرینی کنم و با توجه به این که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی روسیه بسیار خوب ظاهر شد، بنده نیز به نوبه خود هدفم این بود که بتوانم در این مسابقات خوب ظاهر شوم و رضایت مردم و به خصوص هم‌استانی‌ها را جلب کنم.

ارسال نظرات