رسول اکبری گفت: نیروی انسانی گران ترین و باارزش ترین سرمایه واحدهای تولیدی محسوب می شوند.از اینرو بدون افراد کارآمد دستیابی به اهداف واحدهای تولیدی و سازمانی غیر ممکن است.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۳۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

 رسول اکبری مسوول سابق بسیج کارگری زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نیروی انسانی گران ترین و باارزش ترین سرمایه واحدهای تولیدی محسوب می شوند لذا تنها عنصری است که به عنوان هماهنگ کننده سایر عوامل واحدهای تولیدی نقش اصلی را برعهده دارند. از اینرو بدون افراد کارآمد دستیابی به اهداف واحدهای تولیدی و سازمانی غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه منابع انسانی توسعه یافته نقش اساسی در رشد، پویایی و بالندگی یا شکست و نابودی یک واحد تولیدی و صنعتی دارد افزود: اگر بخواهیم به اهمیت نیروی انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی و نقش توسعه یافتگی آنها اشاره شود این است که امروزه فاصله میان جوامع واحدهای مختلف از حیثیت جمع بندی بین دانایی و نادانی است .

مسوول سابق بسیج کارگری زنجان درخاتمه افزود: چالش اصلی میان واحدهای تولیدی که بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است چالش نیروی انسانی توانا و دانا است که نیاز به تربیت و مهارت آموزی بیش از پیش را دارند.

ارسال نظرات