هدف دشمن ضربه زدن به کانون گرم خانواده از طریق طلاق و اعتیاد است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: یکی از کارهای مهمی در حال حاضر دشمن که هدف گزاری کرده، آسیب رساندن به جامعه و کانون گرم خانواده از طریق طلاق و اعتیاد است.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۷۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در کارگاه آموزشی طرح های اعتلای بسیج در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت رودان با ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهداء و حوادث ماه تیرماه  اظهار کرد: در این سالهای اخیر مجوعه سپاه و بسیج در زمینه های مختلف هزینه های زیادی از جمله زمان، نیروی انسانی، فکر و اندیشه انجام دادیم و چون کارهای خیلی زیاد و متنوع بود تا نتیجه مطلوب فاصله داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افزود: کلمه اعتلای بسیج را رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با سردار غیب پرو به کار بردند یعنی اینکه کار باید طوری انجام شود که به چشم بیاد و مردم متوجه شوند.

ترابی با بیان آسیب های اجتماعی در جامعه ادامه داد: یکی از کارهای مهمی در حال حاضر دشمن که هدف گزاری شده، آسیب رساندن به جامعه و کانون گرم خانواده از طریق طلاق و اعتیاد است.

وی با اشاره به فعالیت خوب ناحیه رودان در سال96 در کاهش آمار طلاق شهرستان تصریح کرد: طبق آماری که دادگستری رودان ارائه کرده، از 450 پرونده ای منجر به طلاقی که در اختیار سپاه رودان قرار گرفته فقط 130 پرونده آن منجر به طلاق قطعی شده و بقیه به صلح و سازش رسید و این کار با هزینه خیلی کم تحقق پیدا کرد.

   فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: چرا خانواده یک شیعه و حزب الهی ما بخاطر مسائل جزیی از هم بپاشد و عمر جوانان ما را به نیستی تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: آسیب طلاق در جامعه اسلامی الآن به یک موضوع سیاسی تبدیل شده و لحاظ اجتماعی خارج شده است است و دشمن می خواهد جامعه ما را به چالش بکشاند این هدف گزاری که در حال حاضر روی آن برنامه ریزی کرده اند.  

   

 

ارسال نظرات