خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

جذب چهار هزار و 600 حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به جذب حامی توسط این نهاد در ماه رمضان امسال، گفت: چهار هزار و 600 حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال توسط کمیته امداد استان جذب شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۸۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، بهروز شریف، با بیان اینکه حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان حدود چهار میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، افزود: حامیان نیکوکار استان آذربایجان شرقی در ماه رمضان حمایت از هزار و 840 یتیم و دو هزار و 760 فرزند محسنین را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین عهده‌دار شدند.                
وی به رشد 130 درصدی جذب حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابهِ سال گذشته اشاره کرد و افزود: هزار و 943 حامی سال گذشته از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان آذربایجان شرقی جذب شدند.                                         
شریف با اعلام اینکه نیکوکاران استان می‌توانند از روش‌های مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند، یادآور شد: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت محسنین و یا به دفاتر کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این امر خیر پیشقدم شوند.   

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، افزود: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.                                                         

ارسال نظرات
پر بیننده ها