خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: امروز مجلس شورای اسلامی به لحاظ قانونی دو راه سخت را در پیش دارد یک راه نه گفتن به قرارداد FATF است که گرچه مسیر سختی را رقم می زند اما عزت، افتخار و پیروزی برای ما دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۱۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با بیان اینکه امروز نبرد سختی بین حق و باطل درگرفته است اظهارداشت: 40 سال است ما بر سر آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و آمریکا بر سر توطئه هایش بر علیه انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان اسلام رشد پیدا کرده است و جلوی سلطه جویی آمریکا را گرفته است. صحنه حضور ارزش های انقلاب و مدافعان انقلاب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

وی با بیان اینکه در اثر رشد انقلاب اسلامی در سراسر دنیا امروز منافع ما در کنار منافع آمریکایی ها قرار گرفته است افزود: منافع ما حمایت از مستضعفین عالم و گسترش اسلام و منافع آمریکایی ها استکبار و چپاول ملت ها است.

سیاست آمریکا در مقابله با ما تاکتیک درگیری مستقیم است

قاسمی با بیان اینکه دشمن به شدت از انقلاب اسلامی عصبانی است خاطرنشان کرد: امروز این مار خفته وحشی(آمریکا) از پناهگاه خود بیرون آمده و به سطح درگیری با انقلاب اسلامی رسیده است.

وی با بیان اینکه سیاست آمریکا در مقابله با ما تاکتیک درگیری مستقیم است ادامه داد: دشمن در راهبرد شکست خورده است و راهبرد جمهوری اسلامی خفه کردن دشمن است. راهبردی که باعث رشد انقلاب اسلامی در جهان شده است.

تجزیه ایران و درگیری داخل هدف دشمن است

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: دشمن با همه وجود وارد میدان شده است و طرحش این است که ایرانی را که فرامنطقه ای و بین المللی شده است را به داخل بکشاند و در هر گوشه ای از کشور درگیری ایجاد کند.

وی با بیان اینکه طرح دشمن این است که عراق، سوریه و ایران را تجزیه کنند یادآور شد: هیچ انقلابی در دنیا نبوده است که با 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت برپا بماند. انقلاب اسلامی یک واقعه عجیب در دنیاست و مسیری را می رود که هیچ انقلابی نرفته است.

قاسمی ادامه داد: تمام انقلاب ها در میانه راه تسلیم سلطه شدند. انقلاب اسلامی نه تنها تسلیم سلطه نشده بلکه ملت های دیگر نیز از آن الگو می گیرند و در مقابل استکبار آماده مبارزه می شوند.

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: دیدگاه اسلام  از حقوق بشر با آمریکا و صهیونیست فرق دارد .

وی با بیان اینکه کاملترین دین اسلام است افزود: برداشتی که در نظام اسلامی و قرآن کریم از حقوق بشر بوده با آنچه که امروز سازمان ملل که ابزار صهیونیست است 44مصوبه به نفع اسرائیل دارد و همه جنایت های اسرائیل و غرب را تایید کرده است و ما را محکوم می کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام یادآور شد: ما قریب 17هزار نفر شهید ترور داریم که از کودک، رئیس جمهور، دادستان کل کشور، نخست وزیر، استاد دانشگاه، سرلشکر و غیره هستند . بزرگترین قربانی گروه های تروریستی ملت های مسلمان از جمله فلسطین، افغانستان، سوریه و ایران هستند.

وی متذکر شد: همانگونه که بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی اختلاف است بین حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر آمریکایی اختلاف وجود دارد .

قاسمی تاکید کرد: حکومت ما عین سیاست ما است و در ایران اسلامی کشورداری بر مبنای تعالیم اسلامی است و حاکمیت دینی نیز بر مبنای دین اسلام است.

از دیدگاه دشمن باید در موضوع هسته ای کاملا تسلیم شویم

وی عنوان کرد: از سال 1354 جزو MpT هستیم در حالیکه این معاهده در سازمان ملل تایید شده اما آمریکا و اسرائیل آن را نپذیرفتند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه پذیرفتیم با دشمن مذاکره کنیم و تعهد دادیم که در رشد و پیشرفت انرژی هسته ای نباید کار کنیم گفت: رهبر انقلاب فرمودند " ما نیازی به سلاح هسته ای نداریم" و دولتمردان ما در مذاکره پذیرفتند که بر اساس نیاز خودمان در بخش های مربوط به انرژی هسته ای کار می کنیم و نیاز دیگری نداریم.

وی خاطرنشان کرد:  از دیدگاه دشمن باید در موضوع هسته ای کاملا تسلیم شویم و هیچ بهره ای از انرژی هسته ای نبریم.

قدرت نرم افزای انقلاب اسلامی ملت های مسلمان را درنوردیده است/ آمریکا برنمی تابد

قاسمی اظهارکرد: در حالیکه از سوی کشورهای اسلامی هیچ گونه تجاوزی به آمریکا صورت نگرفته است حضور نظامی آنها در افغانستان، عراق، سوریه، دریای مدیترانه، شوروی و یمن برای چیست؟ آیا برای حمایت از حقوق بشر، حمایت از انرژی هسته ای یا حمایت از ملت های مظلوم منطقه است؟

وی ادامه داد: حضور نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی برای این است که قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی این ملت ها را فراگرفته است و راهشان را برای پیشرفت پیدا کرده اند و تسلیم استکبار نمی شوند.

فرمانده سپاه استان بیان داشت: دشمن به نتیجه رسیده که با فشار اقتصادی، نفوذ، درگیر کردن مردم در داخل، تجزیه بخش هایی از کشور و ایجاد تفرقه قومی و مذهبی از طرفی مسئولین قوای کشور را درگیر کرده و  سپس ایران را تکه تکه و ملت را وادار به تسلیم کند.

وی تاکید کرد: در سال 97 در حالیکه تمام جبهه استکبار با توانمندی رسانه ای به جنگ ایران آمده است با توکل به خدا، پشتوانه مردمی و اتحاد و یکپارچگی بینی دشمن را به خاک می مالیم.

اروپا و آمریکا هر دو حامی صهیونیست هستند/ برخی مسئولین شک دارند

وی خاطرنشان کرد: مسئولین کشور بر سر دو راهی بزرگ و خطرناک قرار می گیرند که مسئله برجام و تداوم مذاکره و قبول قرارداد  FATF  پازل نهایی است که امروز وزارت خزانه داری و سازمان سیای آمریکا در دستور کار دارند.

قاسمی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب تکلیف ما روشن است گفت: امروز مجلس شورای اسلامی به لحاظ قانونی دو راه سخت را در پیش دارد یک راه نه گفتن به قرارداد  FATF است که گرچه مسیر سختی را رقم می زند اما عزت، افتخار و پیروزی برای ما دارد.

وی ادامه داد: با قبول فرمایش رهبری و رد کردن این قرارداد شاید زمان شعب ابی طالب بیاید و روزهای اول انقلاب تکرار شود. در این جنگ اقتصادی ضررهایی خواهیم کرد اما در جنگ اعتقادی و ایستادن در برابر ظالم پیروزی هایی بدست می آوریم.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: اگر به قرارداد FATF  بله بگوییم اگر اروپایی ها کار آمریکایی ها را تکرار نکنند گشایش های جزئی در ظاهر دارد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری یقین دارند که اروپا و آمریکا با هم هستند اما برخی مسئولین شک دارند که دست آمریکا از آستین اروپا بیرون آمده و هر دو حامی صهیونیست هستند و انگلیس از هر دوی آنها بدتر است.

فضای مجازی ما را تحت تاثیر القاهای دشمن قرار داده است

قاسمی با اشاره به حربه دیگر دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: فضای مجازی بیشترین کمک را به دشمن می کند امروز کم توجهی به زیرساخت های فضای مجازی و سوء استفاده های دشمن از آن ما را تحت تاثیر هجوم و القاهای دشمن قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسئولین تکلیف سنگینی دارند متذکر شد: مسئولین باید برای حل مشکلات اقتصادی جامعه کار و تلاش کنند و در خدمت مردم باشند چون توطئه دشمن خیلی شدید است.

فرمانده سپاه استان افزود: عرصه امروز مانند جنگ احزاب است. در داخل عده ای خودفروخته علیه کشور کار می کنند و به دشمن چراغ سبز نشان می دهند که تعدادشان خیلی کم است.

وی یادآور شد: در اعتراضات علیه گرانی که در 110 شهر کشور رخ داد تعداد 96هزار نفر حاضر بودند که در مدت 20 روز انجام شد اما 2میلیون نفر از فرزندان این انقلاب به جبهه رفتند و در مقابل دشمن ایستادند.

قاسمی عنوان کرد: وقتی 3هزار نفر برای اعزام به فلسطین اعلام آمادگی کردند و بسیجیان برای اعزام به سوریه ثبت نام می کنند تا نوبت به آنها برسد ما قاطع می گوییم که توان ایستادگی در مقابل دشمن را در داخل کشور داریم. ای کاش ما را امتحان کند.

وی متذکر شد:  امروز حربه دشمن حمله نظامی نیست بلکه اختلاف افکنی در داخل است.

هدف ما از برگزاری کنگره شهدا اثرات معنوی آن است

فرمانده سپاه استان بیان داشت: برای برگزاری کنگره 2هزار شهید استان با وجود کمبود نقدینگی 800عنوان برنامه  برنامه ریزی شده است و در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

 وی اضافه کرد: 8اجلاسیه داریم که قریب 80هزار نفر در آنها حضور خواهند داشت. بیش از 100 کتاب چاپ و بیش از 2هزار کتاب نوشته می شود.

 قاسمی ادامه داد: ما در همه بخش های نقدی و غیر نقدی از قبیل فکری، هنری، کاری ، مصالح، لوازم و غیره نیازمند کمک های خیرین و مردم استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری کنگره شهدا اثرات معنوی آن است و اینکه عطر شهید و شهادت در استان طنین انداز شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها