خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: دستگاه قضا ضمن تاکید بر پیشگیری کاهش پرونده های کیفری، حقوق بشر و سایر امور چندین خط قرمز را سرلوحه امور قرار داده که به هیچ وجه هیچ کس در هیچ پست و مقامی تخفیفی قایل نیست که این خطوط قرمز شامل امنیت، بیت المال، حقوق عامه، حریم خصوصی مردم، فساد مدیران در هر رده ای، می باشد و در این امر قزوین پرچمدار حقوق عامه درکشور است
کد خبر: ۹۰۳۰۵۱۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام قدرتی در مراسم نشست مشترک قضایی انتظامی که در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی و نیروی پلیس بیان کرد: امنیت موضوعی است که دغدغه ی دستگاه قضا و انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی می باشد.
وی گفت: حضور مسوولان در جلسات آثار اجتماعی خاصی دارد و با حسن نیتی که در همه دستگاه ها وجود دارد هرروز باید این امر تقویت شود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: دستگاه قضایی باید به صورت جهادی وارد میدان عمل شود و همچنین نقش حاکمیتی دستگاه قضا به گونه ای است که باید منشا امید مردم به نظام است.
حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: اساس زندگی اجتماعی قانون است و چیدمان دستگاه با همین قوانینی است که وجود دارد و باید گفت ضعف هایی در این امر موجود است که نیاز به تلاش جدی برای برطرف کردن این مشکلات است.
وی با اشاره به نقش نمایندگان در جامعه افرود: نمایندگان باید زبان گویای مردم باشند و در این مسیر نباید از بازگو کردن حقایق موجود جامعه ابایی داشته باشند‌.
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: در بحث رفع تضییع حقوق مردم در امر قضاوت ممکن است حقوق افراد تضییع شود و این امری است که باید با دقت نظر بالا انجام شود چرا که قوه قضاییه متولی آرامش و آسایش در جامعه است.
 
وی ادامه داد: وقتی دستگاه قضا و انتظامی کار مثبتی را در جامعه انجام می دهد همه جامعه موظف هستند این کار را تقویت کنند امروز جامعه ما نیاز به اعتماد و امید دارد و جلب افکار عمومی که مقام معظم رهبری فرمودند باید با ملاطفت و مهربانی انجام شود. 
 
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: ما باید در امر تبلیغات وظایف قوه قضائیه کاری کنیم که تهدیدها را کمرنگ کنیم و در مقابل فسادی که مسوولان ایجاد می کنند باید طوری برخورد کنیم که این تهدید تبدیل به فرصتی برای جبران شود.
 
حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: دستگاه قضایی استان ضامن صحت عمل مسوولان است و تافته جدا بافته نیست. خدوم جامعه باید چهره شوند و در بحث مفاسد باید به گونه ای عمل شود که مردم متوجه برخورد دستگاه قضا و انتظامی با مجرمین شوند. 
 
این مقام مسوول اضافه کرد: دستگاه قضا ضمن تاکید بر پیشگیری کاهش پرونده های کیفری، حقوق بشر و سایر امور چندین خط قرمز را سرلوحه امور قرار داده که به هیچ وجه هیچ کس در هیچ پست و مقامی تخفیفی قایل نیست که این خطوط قرمز شامل امنیت، بیت المال، حقوق عامه، حریم خصوصی مردم، فساد مدیران در هر رده ای، می باشد و در این امر قزوین پرچمدار حقوق عامه درکشور است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها