خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد:
آیت الله عابدینی گفت: اقدام به موقع و سریع قضایی و انتظامی موجب جلب اعتماد عمومی می شود اما گاهی فضایی بوجود می آید که این اعتماد را از بین می برد و وجود دشمنان و فضاسازی آنها موجب دامن زدن به این امر می شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۲۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در نشست مشترک انتظامی قضایی که صبح امروز در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

ایت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خداوند میفرماید دنیا متاع قلیل است و کافران چون اهل دنیا هستند اهل متاع قلیل هستند و از کثیر برخوردار نیستند.
وی گفت: کسانی که اهل کثیر هستند می دانند مقصد آخرت چیست و کثیر همان ائمه و کسانی هستند که اهل بیت را درک کردند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امنیت در نزد خداوند از هر چیزی مهمتر است و ما در بحث مفسده ها بود که امنیت را حس کردیم و وقتی اخبار ناامنی را از گوشه و‌کنار کشور و دنیا می شنویم قدر امنیت را بیشتر می دانیم.
آیت الله عابدینی عنوان کرد: مطلب دیگری که نیاز به یادآوری دارد این است که تمام پیامبرانی که آمدند برای اجرای میزان ها و سنجش حقایق آمدند همان کاری که تمام دستگاه های اجرای امنیت و عدالت انجام می دهند. 
وی افزود: تمام قوانینی که به زور مردم را به قسط وادار می کنند موفق نخواهند بود بلکه مهم این است که مردم خودشان برای قسط قیام کنند چرا که با کرامت انسانی همخوانی ندارد که مردم با جبر، قسط و داد را رعایت کنند بلکه این موضوعی است که باید از درون مردم به وجود آید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: قرآن کریم توصیه می کند که با انگیزه های درونی در عرصه برقراری عدل باشیم و این امر باید با نگاه فرهنگی و معنوی همراه باشد.
وی ضمن تقدیر از نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای انجام تمام تلاش هایی که برای ایجاد امنیت در جامعه تلاش می کنند مطرح کرد: در امر اجرای عدالت باید یک یا حسین دیگر از سوی مسوولان بیان شود.
امام جمعه قزوین ادامه داد: اقوام زیادی در تاریخ بودند که در آسایش بودند اما امروز آثار خرابه های زندگی آنها بجا مانده و این وعده خداوند است که اجرا شده و دینی که امروز ایران اسلامی ام القری آن در عالم شده روزی در فضای محدودی از جهان به وجود آمد.
امام جمعه قزوین ادامه داد: دستگاه قضا بیشترین قدرت را در برخورد با متجاوزان دارد و اگر این تجاوز به حقوق عامه رسانه ای شده و مورد جریمه های سخت قرار گیرد دیگر بوجود نمی آید.
ایت الله عابدینی تصریح کرد: اقدام به موقع و سریع قضایی و انتظامی موجب جلب اعتماد عمومی می شود اما گاهی فضایی بوجود می آید که این اعتماد را از بین می برد و وجود دشمنان و فضاسازی آنها موجب دامن زدن به این امر می شود.
وی ادامه داد: خداوند می فرماید اگر بخواهیم یک جامعه را به نابودی بکشانیم زیاده خواهان و رانت خواران و گردن کلفتهایی که قانون را می شناسند و پشتوانه هایی دارند که به راحتی زمین خوارای کرده و به حقوق عامه تجاوز می کنند مورد مجازات خداوند قرار می گیرند و وعده خداوند محقق می شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در بخش پایان بیلنلتش اظهار کرد: دشمن بر روی امور منقی سرمایه گذاری می کند و این ما هستیم که باید مراقب سیانت کشور و دین شویم.
جامعه ما نیازمند این است که طعم شیرین عدالت را بیشتر به مردم بچشانیم و ما مسوولان باید بیشتر از سایرین مراقب باشیم که دچار اشتباه نشویم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها