خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه «افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: از اکنون باید برای سلسله همایش‌ها و نشست‌های عمومی در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۴۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
«افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی به دنبال این هستیم تا برنامه‌های تبیینی و بصیرتی دهه فجر را در طول سال جاری دنبال کنیم و چنین کاری از عهده و توان چند مجموعه خارج است به همین علت همه ارگان‌ها و نهاد‌ها باید مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه شورا‌های مشخصی در استان‌ها با حضور مدیران و مسئولان ارشد استانی تشکیل شده است، اضافه کرد: از اول مهر با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با رویکرد تبیینی دنبال می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: دستاورد‌ها و کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی باید استخراج و برای همگان تبیین شود چراکه اکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور در دوره انقلاب اسلامی متولد نشده‌اند این نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور شرایط خفت بار قبل از انقلاب را درک نکرده و اکنون مورد تاثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ۲۱ کارگروه کشوری و ۱۲ کارگروه استانی برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درنظر گرفته شده است، مطرح کرد: برخی از کارگروه‌ها فعالیت خود را به صورت ملی دنبال می‌کنند، اما باید برای برخی دیگر از کارگروه‌ها تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های استانی داشته باشیم.

لطفی یادآور شد: ترسیم کارنامه انقلاب اسلامی شامل نقاط قوت، دستاورد‌ها و فرصت‌های ایجاد شده، برگزاری نشست‌های تخصصی، تعیین محور و شاخص‌های تولید محصولات هنری و رسانه‌ای، بررسی تطبیقی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب، ترسیم آینده امیدبخش با نگاه به آرمان‌ها و اهداف انقلاب و ارائه پاسخ‌های روشنگرانه به شبهات دشمن از جمله محوریت فعالیت‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه «افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: از اکنون باید برای سلسله همایش‌ها و نشست‌های عمومی در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنیم.

نائب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: انقلاب، نظام و کشور در معرض تهدید وارونه نشان دادن حقایق است به همین علت همگان باید از ظرفیت‌های مختلف برای معرفی دستاورد‌های انقلاب استفاده کنند به عنوان نمونه از یک ماه آینده باید بخشی از تابلو‌های شهری فقط به نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب موضوع جناح‌بندی سیاسی نباید مطرح شود، تصریح کرد: فعالیت‌ها باید به صورت منسجم و به صورت سازماندهی شده دنبال شود تا با مشکل خاصی روبرو نشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها