معاون بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: طرح‌های هادی در روستاهای این استان به صورت مرحله به مرحله انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۷۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجید معصومی ظهر امروز در نشست شورای اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: طرح‌های هادی در روستا‌های خراسان رضوی به صورت مرحله به مرحله انجام می‌شود و سیاست‌های ابلاغی از سوی دولت نیز بر این امر تاکید دارد و موید آن است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: افق طرح‌های روستایی ۱۰ ساله است و این طرح‌ها متناسب با این زمان تدوین می‌شوند و اگر در این مدت جمعیت روستا افزایش پیدا کند با درخواست خود مردم محدوده حریم روستایی نیز ممکن است دچار تغییراتی شود.

معصومی در ادامه با اشاره به موضوع اختصاص و جذب سهمیه قیر روستایی افزود: این موضوع به صورت استانی است و به هر استانی سهمیه مشخصی اختصاص پیدا می‌کند که باید تا ۳۱ تیرماه جذب شود در غیر این صورت این سهمیه به سایر استان‌ها داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دامداری‌های روستایی جزو مجتمع‌های صنعتی محسوب می‌شوند و بر این اساس ساخت و ساز دامداری‌ها باید در محدوده‌ای خارج از روستا صورت بگیرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان خراسان رضوی افزود: سال گذشته ۸۵۰۰ مورد وام مسکن روستایی به متقاضیان اعطار شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت و متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

معصومی تصریح کرد: اقدامات بنیاد مسکن ارتباط مستقیمی با میزان بودجه و نیروی انسانی این نهاد دارد و البته امسال اعتبارات این نهاد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها