فرمانده سپاه ناحیه نیشابور بیان داشت: ۵۱ نقطه شهری و روستایی به عنوان نقاط هدف اردو‌های طرح هجرت بسیج دانشجویی نیشابور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۸۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید علی اکبر حسینی اظهار داشت: ۵۱ نقطه شهری و روستایی به عنوان نقاط هدف اردو‌های طرح هجرت بسیج دانشجویی نیشابور در نظر گرفته شده و براساس ابلاغ بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) این اردو‌ها از نیمه دوم تیرماه در نیشابور آغاز می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور افزود: این اردو‌ها در عرصه‌های علمی و آموزشی و عمرانی و بهداشت و درمان و فرهنگی و همچنین بهسازی و نوسازی مدارس و اشتغال و بیابان زدایی برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: علاوه بر این اردو‌های جهادی در سه ماه ابتدایی امسال نیز با قوت ادامه پیدا کرد و در این قالب ۹۴۳ نفر روز در قالب اردو‌های جهادی به فعالیت در زمینه محرومیت زدایی در سطح شهرستان و روستا‌های نیشابور پرداختند.

وی بیان کرد: ساخت خانه معسر و امدادرسانی به منطقه زلزله زده اردسمان نیشابور و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در حاشیه شهر نیشابور از جمله فعالیت‌هایی بود که در این مدت در قالب اردو‌های جهادی در نیشابور در سه ماهه ابتدایی سال ۹۷ صورت گرفت و از نیمه دوم تیرماه با انجام اردو‌های جهادی تقویت می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها