نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: استفاده از کالاهای خارجی را از مهم‌ترین مشکلات موجود در کشور دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم باید انتخابات را درست کنیم چرا اگر کسی برای یک فرد در انتخابات هزینه میلیاردی می‌کند پس از آن انتظاراتی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۹۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی امروز در نشست با تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان لرستان که در محل اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، عنوان کرد: ما می‌توانیم با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی مشکلات را برطرف کنیم منتها این موضوع نیازمند توجه به مشکلات و اراده بر حل آن‌ها است.

وی حاضر نشان کرد: از 60 میلیارد تومان تسهیلات فراگیر برای بروجرد فقط 4 درصد جذب‌شده است.

گودرزی خود تحریمی و عدم دغدغه‌مندی مدیران را عامل بسیاری از مشکلات دانست و گفت: پیشنهاد می‌شود با حضور مجمع نمایندگان استان جلساتی با حضور مسوولان کشوری برگزار شده تا به نتایج خوبی دست یابیم و بتوانیم برخی مشکلات را رفع کنیم.

وی استفاده از کالاهای خارجی را از مهم‌ترین مشکلات موجود در کشور دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم باید انتخابات را درست کنیم چرا اگر کسی برای یک فرد در انتخابات هزینه میلیاردی می‌کند پس از آن انتظاراتی دارد.

گودرزی گفت: پشت رانت‌خوارها و افرادی که قاچاق کالا انجام می‌دهند مسوولانی وجود دارند که از آنها حمایت می‌کنند و کسی کاری با این افراد ندارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: امیدواریم در تهران با حضور تمام نمایندگان مجلس جلسه‌ای با حضور تولیدکنندگان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات