امام‌جمعه موقت خرم‌آباد شهید بهشتی را مظهر ابتکار و معمار انقلاب عنوان و تصریح کرد: شهید بهشتی شاخص حرکت به سمت بهشت خدا است.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۹۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا   امروز در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه اظهار کرد: شهید و شهادت به معنای از دست دادن نیست، بلکه به معنای به دست‌آوردن است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامی‌داشت امروز برای به دست آوردن شهیدی است که راه را برای ما نمایان می‌کند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد شهید بهشتی را مظهر ابتکار و معمار انقلاب عنوان و تصریح کرد: شهید بهشتی شاخص حرکت به سمت بهشت خدا است.

متقی‌نیا بیان داشت: شهید بهشتی به‌عنوان فردی تشکیلاتی معتقد بودند که تشکیلات بایستی به درد مردم بخورد و نه اینکه باری بر دوش مردم بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه تشکیلات حکومتی بایستی بر اساس صداقت و نه ریا و مردم فریبی بنا شود، گفت: امروز با تشکیلاتی روبه‌رو هستیم که 90 درصد هزینه‌ها را صرف امور خود کرده و مابقی را به مردم اختصاص می‌دهد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد افزود: انتظار می‌رود بین مفهومی که شهید بهشتی از خودسازی ارائه کرده با مفهومی که امروز برخی مسوولان معنا می‌کنند فاصله بسیاری وجود نداشته باشد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد به برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی دارای صدایی رسا در جهت بیان حقوق ملت ایران بودند به‌نحوی‌که در مورد حادثه طبس عنوان کردند که آمریکا بایستی بهای سنگینی را به‌خاطر این جنایت بپردازد.

متقی‌نیا با اشاره به سالروز شهادت سید شهیدان لرستان شهید فخرالدین رحیمی یادآور شد: این شهید مردمی از آغاز انقلاب در میدان عمل حضور داشت و لحظه‌ای مبارزه علیه طاغوت را فراموش نکرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته گرامی‌داشت قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: بهترین معرف یک سازمان عملکرد آن است و رسیدن به اهداف عالی نیاز به فراهمی مقدمات و زیرساخت‌ها دارد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: ای کسانی که گوشتان بدهکار مطالبات مقام معظم رهبری است و به دنبال اجرای منویات رهبر انقلاب هستید در راستای برآورده کردن نیازهای مردم گام های موثری را بردارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات