خبرهای داغ:
مراسم تولد شهید سرافراز «علیرضا هاشمی‌نژاد» با حضور خانواده شهید، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۶۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مراسم تولد شهید سرافراز «علیرضا هاشمی‌نژاد» با حضور پدر و مادر شهید و نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به‌صورت آتش به اختیار در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و برپایی برنامه‌هایی در ارتباط با شهدا می‌توان حس امید و استکبارستیزی و اعتمادبه‌ نفس ملی برای گذر از این توطئه جهانی، تقویت کرد.

تأثیر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا علاوه بر مردم، روحیه کار جهادی، اقدام انقلابی و خدمت خالصانه را که از وظایف مسئولین جمهوری اسلامی است به آن‌ها گوشزد کرده و یادآور می‌شود.

فعالین حوزه نشر فرهنگ شهدایی نیز امروز با حکم آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب و احساس ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، می‌توانند با برپایی مراسم‌هایی ساده و کم‌هزینه به تقویت و زنده نگه‌داشتن ویژگی‌های شهدا کمک کنند.

پدر این شهید ضمن تقدیر از جوانانی که به‌صورت خودجوش و پرشور این مراسم را برگزار کردند، با اشاره به ویژگی‌های شهید اظهار داشت: مسیر بزرگی و رشادت شهیدان از بندگی خداوند و احترام به پدر و مادر عبور می‌کند که مهم‌ترین ویژگی علیرضا احترام به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه بود.

عباس هاشمی‌نژاد با یادآوری خاطره‌های فرزند شهیدش افزود: این مردان خدا درزمانی که برای مرخصی از جبهه برمی‌گشتند، در حالی‌ که باید کنار خانواده باشند و استراحت کنند با تمام توان برای رفع مشکل نیازمندان در شهر، شب و روز نمی‌شناختند.

این پدر شهید گفت: امروز برای رفع مشکلات کشور باید سبک زندگی شهیدان را ادامه دهیم و این ستاره‌های آسمانی را الگوی خود انتخاب کنیم.

علیرضا هاشمی‌نژاد در پنجم تیرماه 1341 در خانواده‌ای مذهبی در نوبندگان فسا دیده به جهان گشود. دوران ابتدایی به شیراز عزیمت کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و سرانجام بعد از فعالیت‌های فراوان فرهنگی و اجتماعی و حضور مسئولانه در جبهه‌های حق علیه باطل در 25 دی‌ماه سال 65 و در عملیات کربلای 5 در صبح شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در شلمچه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها