خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: اگر مردم با عرق ملی، کالای داخلی مصرف کنند، رویاهای شوم آمریکا و دیگر دشمنان ایران اسلامی را ناکام می گذارند.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۸۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

مردم با استفاده از کالای داخلی رویاهای شوم آمریکا را ناکام می گذارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان بیان داشت: اگر مردم با عرق ملی، کالای داخلی مصرف کنند، رویاهای شوم آمریکا و دیگر دشمنان ایران اسلامی را ناکام می گذارند.

وی اظهار داشت: در حالی که کشور شرایط حساس اقتصادی را پشت سر می گذارد یک نفر 38 هزار سکه خریداری و احتکار می کند که مصداق بارز کسی است که خود را به دنیا فروخته است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: اما اهل معرفت به عاقبت به خیری می اندیشند و آخرت خود را برای دو روز دنیا تباه نمی کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، همه تقصیرها را به گردن دولت انداخته ایم و باید بیندیشیم که آیا خودمان مقصر نیستیم.

محمدی خواستار معرفی و مجازات مفسدان اقتصادی شد و تاکید کرد: در شرایط کنونی نباید با زیاده خواهی و دنیا دوستی به مشکلات اقتصادی کشور دامن زد.

وی بیان کرد: در کشور ما هرچیزی که گران می شود مشتری اش بیشتر می شود و زیاده خواهی ما موجب شده کسانی که مستاجر هستند با افزایش بی رویه اجاره بها درمانده شوند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مردم با خودداری از زیاده طلبی و دنیا دوستی، خودشان عامل بدبختی خود نباشند، گفت: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید و بازار داخلی راه برون رفت از شرایط حساس اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات