امام جمعه موقت اراک گفت: دشمن امروز در صدد القای بحران اقتصادی در کشور است، دشمن تلاش دارد ایران را دچار بحران جلوه داده و این یکی از راهبردهای اصلی رسانه‌ای و عملیات روانی آنها برای ضربه زدن به کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۸۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام کاظم سپاسی‌آشتیانی‌ امام جمعه موقت اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته اراک ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و دیگر شهدای هفتم تیر قوه قضائیه را یکی از اضلاع امنیت جامعه دانست و گفت: نقش قوه قضائیه در تامین امنیت بسیار حائز اهمیت است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان دستگاه قضا فرمودند این قوه مظهر عدالت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه آماج فشارهای تبلیغاتی دشمنان قرار گرفته که این امر گویای نقش حساس این قوه است، گفت: دشمن با شایعات و اخبار کذب به دنبال ضربه زدن به این قوه است و قطعا با رصد بیشتر می‌توان این توطئه‌ها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام سپاسی‌آشتیانی تصریح کرد: قوه‌قضائیه باید مظهر عدالت و ملجاء مورد اطمینان مردم، پناهگاه آرامش‌بخش مردم برای احقاق حقوق فردی و اجتماعی باشد و به واسطه عملکرد مناسب خود اعتماد جامعه را جلب کند. 

امام جمعه موقت اراک با اشاره به جریانات اعتراضی در روزهای اخیر گفت: در روزهای اخیر شاهد سوء استفاده عده‌ای فرصت طلب از اعتراضات صنفی و کسبه بودیم که منجر به تخریب اموال عمومی اما خوشبختانه با هوشیاری اصناف و کسبه این اقدام به نتیجه‌ای نرسید. 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید گوش شنوا برای شنیدن مطالبات مردم داشته باشند، گفت: مشکلات و مطالبات مردم باید توسط مسئولان به رسمیت شناخته شود؛ اگر مسئولان مشکلات موجود در حوزه اقتصاد، بهداشت و درمان و ... را انکار کنند به طور قطع از مسئولیت خود فرار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سپاسی‌آشتیانی با تاکید بر اینکه دولت به عنوان قوه مجریه به تنهایی نمی‌تواند تمامی مشکلات را رفع کند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تشکل اتاق فرماندهی اقتصاد کشور باید به سرعت تشکیل این اتاق فکر مورد توجه قرار گیرد و قوای سه گانه برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه امروز در میدان سخت مقابله قرار داریم و اگر این اتاق فکر تشکیل نشود ضربه و آسیب جدی را متحمل می‌شویمف گفت: مسئله جنگ اقتصادی یک واقعیت بوده و دشمن با این اهرم به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است. 

وی افزود: دشمن امروز در صدد القای بحران اقتصادی در کشور است، دشمن تلاش دارد ایران را دچار بحران جلوه داده و این یکی از راهبردهای اصلی رسانه‌ای و عملیات روانی آنها برای ضربه زدن به کشور است.

حجت‌الاسلام سپاسی‌آشتیانی بر لزوم تعمیر و تغییر کابینه دولت در حوزه اقتصادی تاکید و تصریح کرد: در حوزه اقتصادی همانند حوزه نظامی نیازمند انقلاب هستیم از این رو دولت باید تیم اقتصادی ناکارآمد خود را تغییر دهد.

 امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بین مردم و همه قوا هستیم، گفت: بازاریان، اصناف، کارگران و همه اقشار باید هوشیار باشند، نباید اجازه داد مطالبه مردم توسط عده‌ای به انحراف کشیده شود.

وی به واقعه 6 تیرماه و ترور نافرجام مقام معظم رهبری و 7 تیر سالروز حمله منافقان و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی و همچنین حمله شیمیایی صدام به سردشت اشاره کرد و افزود: امروز دشمن سعی در جابجا کردن جایگاه شهید و جنایتکاران دارد و باید در این تغییر جایگاه‌ها هوشیار باشیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات