دو غرورآفرین غیور لرستانی مایه مباهات ملت بزرگ ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:علیرضا بیرانوند و وحید امیری مایه مباهات ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و با بازی درخشان و ارزشمند خودشان باعث شادی مردم لرستان شدند.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۱۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در آیین استقبال از علیرضا بیرانوند و وحید امیری ورزشکاران لرستانی تیم ملی فوتبال در خرم‌آباد، بیان کرد: قطعاً این دو غرورآفرین غیور لرستانی مایه مباهات ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و با بازی درخشان و ارزشمند خودشان باعث شادی مردم لرستان شدند.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب به تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: به خاطر بازی عالی این دو جوان لرستانی تقدیر و تشکر می‌کنیم و قطعاً پیام محبت‌آمیز و امیدبخش رهبر انقلاب برای تیم ملی برای همیشه مایه دلگرمی و افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بازی اول پیام صادر نمودند و هم در پیام دومشان از این عزیزان به‌عنوان پیروز میدان ورزش یاد کردند.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: مطمئنا اگر بستر آماده  شده و از ورزشکاران حمایت شود قطعاً ما پیروز خواهیم بود چراکه لرستان پتانسیل‌های زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه درخشش ورزشکارانمان بار دیگر شکستی را بر دشمنان ما تحمیل کرد، افزود: پیام کنونی موفقیت تیم ملی در جام جهانی این است که جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها پیروز هستند.

لازم به ذکر است از سوی نماینده ولی‌فقیه در لرستان سفر به کربلای معلی به علیرضا بیرانوند، وحید امیری و خانواده‌های آنها اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار