خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: مجلسی ها و دولتی ها باید به جای حرف وحدیث و محکوم کردن یکدیگر خودشان وارد عمل شوند و به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۲۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: غیر از این ها چه کسی باید مشکل اقتصادی را حل کند، باید علیه مفسدان اقتصادی و مخلان آن وارد عمل شد و برخورد کرد.

وی ادامه داد: هدف دشمنان پس از برجام دو چیز بود اول اینکه فشار بر مسئولان برای مذاکره دوباره و دوم فشار اقتصادی بر ملت بود که دشمنان هر دو حالت را متاسفانه بعد از برجام طراحی و اجرا کردند.

حجت الاسلام رحیمی اظهارداشت: آمریکا از اول ضد ایران و ضد انقلاب بود و اکنون پس از گذشت چند دهه از انقلاب این دشمنی ها ادامه دارد و ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: برخی مسئولان مدیر نیستند و نمی توانند و نمی خواهند به حال مردم دلسوز باشند و پای کار نیستند و جامعه هم شیرینی مسئولیت آن ها را نمی چشد.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگر سخنان خود بر ازدواج آسان جوانان ازسوی خانواده ها تاکید کرد و گفت: ازدواج آسان آمار طلاق را کاهش می‌دهدو خانواده ها باید ازدواج فرزندانشان را ساده بگیرند.

خطیب جمعه هشترود از خانواده‌ها خواست تا از سخت‌گیری‌های بی‌جا در امر به ازدواج فرزندانشان خودداری کرده و برای ساده برگزار کردن ازدواج  آن ها برنامه‌ریزی كنند.

ارسال نظرات