حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی، حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در دوازدهم تیرماه سال 67 را روز افشای حقوق بشر آمریکایی دانست.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۳۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه فرادنبه در خطبه های نماز عبادی سیاسی آدینه این شهر، به مشکلات اقتصادی اخیر کشور اشاره، از مسئولان خواست با رفع نگرانی از مردم، اجازه سوء استفاده و موج سواری دشمنان از مطالبات به حق مردم را ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی بیان کرد: کشور ما کشور توانمندی است، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، دریایی، گردشگری، هوایی و جمعیت بازار ۸۰ میلیونی کشور غیر از کشورهای منطقه گوشه‌ای از توانایی و داشته‌های این کشور است. می‌توان با مدیریت و تصمیمات صحیح این برهه را پشت سر گذاشت و آینده پر از امید را برای کشور دید.

وی در ادامه با گرامیداشت شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری در تاریخ ۱۲ تیر ۶۷، گفت: این حمله ددمنشانه روز افشای حقوق بشر آمریکایی است، حقوق بشر آمریکایی یعنی دستور مسدود کردن دارایی یک ملت و مصادره آن به بهانه‌های مختلف است، حقوق بشر آمریکایی یعنی کشتن ۲۹۸ انسان و مسافر بی‌گناه، حقوق بشر آمریکایی به تعبیر چند روز پیش وکیل آمریکایی، به معنای تامین ۷۳ درصد کمک‌های نظامی دیکتاتورهای جهان برای سرکوب ملت‌ها است.

خطیب جمعه فرادنبه در دیگر بخش سخنان خود و با اشاره به ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها، ضمن قدردانی از زحمات شهردار فرادنبه ابراز داشت: شهر و روستای آباد به تلاش شبانه‌روزی شهرداری و دهیاری‌ها بستگی دارد؛ لذا باید مدیریت جهادی و اهتمام ویژه مسئولان مدیریت شهری و روستایی را شاهد باشیم.

ارسال نظرات