نجفی تصریح کرد: دولت آمریکا و هم پیمانانش به اسم حقوق بشر به بشریت و مظلومان ظلم می‌کنند، بنابراین همه ما باید به این توجه کنیم البته ملت ما توجه دارد، مسؤولان ما هم توجه داشته باشند که به آمریکای جنایت‌کار نمی‌توان اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۶۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام جواد نجفی  با توصیه و دعوت به رعایت تقوی الهی، انجام واجبات، ترک محرمات و دوری از گناه ، اظهار کرد: تقوی سبب نورانیت انسان و منشاء خیر و برکت برای انسان و جامعه است.

وی افزود: خداوند متعال در سوره احزاب به ترویج رسالت الهی تاکید دارد و می‌فرماید: خداوند متعال حساب‌گر و پاداش دهنده اعمال آن‌ها است، خداوند خطاب به پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌فرماید: پیامبران پیشین تبلیغ رسالت و دین الهی را می‌کردند تو هم باید در تبلیغ رسالت الهی بدون ترس از احدی تبلیغ دین داشته باشید.

امام جمعه موقت شهرستان نور تصریح کرد: وظیفه پیامبر(ص) تبلیغ و ابلاغ دین و بیان احکام الهی و معارف دین برای آشنایی و آگاهی مردم است که خداوند پیامبران را به عنوان مبلغ دین فرستاده است.

نجفی خاطرنشان کرد: همه پیامبران وظیفه خود را انجام دادند و شبانه‌روز تلاش کردند تبلیغ دین خدا را انجام دادند اما همه مردم دین را نپذیرفتند و تابع نشدند اکنون هم علمای دین وظیفه تبدیل دین را به دوش کشیدند و وظیفه خود را انجام دادند خواه مردم بپذیرند و خواه نپذیرند و این وظیفه مبلغان را کم نمی‌کند.

وی به حوادث و رخدادهای ایام تیر ماه به ویژه افشای روز حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: از ششم تا دوازدهم تیرماه نیز به این هفته نامگذاری شد و ایامی است که جنایات منافقان در کشور از جمله سوء قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران در ششم تیر و یک روز نیز حادثه تاریخی بمب‌گذاری در حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و هشتم تیر سال 66 بمباران شیمیایی عراق در سردشت را داشتیم که مورد حمایت آمریکا بود.

خطیب موقت جمعه شهرستان نور بیان کرد: در یازدهم تیر سال 61 نیز آیت‌الله صدوقی توسط گروهک منافق در محراب به نماز جمعه به شهادت رسید و 12 تیر 67 نیز هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی مورد اثابت قرار گرفت که همه سرنشینان اعم از زن و کودک و پیر و جوان به شهادت رسیدند، بنابراین افشای حقوق بشر آمریکایی بسیار پسندیده است که رهبر انقلاب فرمودند: «هر کس از حقوق بشر حرف بزند، دولت آمریکا حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند که خود بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است»، هر کجا جنایت  و حقوق بشر نقض می‌شود نقش آمریکا را در آن‌جا برجسته می‌بینید.

نجفی تصریح کرد: دولت آمریکا و هم پیمانانش به اسم حقوق بشر به بشریت و مظلومان ظلم می‌کنند، بنابراین همه ما باید به این توجه کنیم البته ملت ما توجه دارد، مسؤولان ما هم توجه داشته باشند که به آمریکای جنایت‌کار نمی‌توان اعتماد کرد.

وی افزود: از شروع نهضت تا 22 بهمن امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم ثانیه‌ای دشمن دست از تلاش علیه نظام و انقلاب برنداشت اما با رهبری پیامبرگونه امام(ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری هر روز انقلاب و نظام رو به پیشرفت و گسترش است.

امام جمعه موقت شهرستان نور به تداوم جنگ و مبارزه اشاره کرد و افزود: همان‌گونه که رهبری فرمودند؛ ما در جنگیم و امروز جنگ، جنگ اقتصادی است زیرا دشمن چون در دیگر عرصه‌ها موفق نشد در این عرصه با همه همت وارد شد و اگر بی‌بصیرتی صورت بگیرد دشمن موفق می‌شود و باید توجه داشت و در این جنگ هم موفق و سربلند بیرون آمد.

نجفی تصریح کرد: مشکلات فرهنگی و اقتصادی در جامعه وجود دارد و این مشکلات معلول علت‌های گوناگون است، بخشی مربوط به تحریم است که ملت ما تحمل ، استقامت و مقاومت می‌کند که دشمن به هدفش نرسد، بخشی از مشکلات علتش عوامل طبیعی است که ملت فهیم ما با بصیرت می‌پذیرند و تسلیم رضای خداوند می‌شوند اما عمده مشکلات از سوءمدیریت، بی‌تدبیری، بی‌مدیریتی و بی‌کفایتی برخی مسؤولان است.

این مسؤول ادامه داد: مردم ما از این مشکلات که علت آن سوءمدیریت است گله‌مند و نگران هستند، این مردم عاشق ولایت، نظام و شهدا هستند بنابراین براساس دستور مقام معظم رهبری، قوای سه‌گانه باید ضعف‌ها را برطرف و در کنار هم و باهم به فکر رفع مشکلات مردم باشند، دولت جز نظام است نباید تضعیف شود ولی دولت هم باید نقد‌های دلسوزانه را بپذیرد و آن را به حساب تخریب نیاورد، انتقاد دلسوزانه به دولت برای رفع مشکل کمک می‌کند.

وی در پایان گفت: اگر اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار همه قرار بگیرد بسیاری از مشکلات بر طرف می‌شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها