مادر جوان مریوانی که در آخرین روز‌های بارداری اش در جلسه کنکور حاضر شده بود، به دلیل استرس شدید درد زایمان گرفت و ساعتی بعد نوزادش را به دنیا آورد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۷۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مادر جوان مریوانی که در آخرین روز‌های بارداری اش در جلسه کنکور حاضر شده بود، به دلیل استرس شدید درد زایمان گرفت و ساعتی بعد نوزادش را به دنیا آورد.

هنوز مدت زیادی از توزیع سؤالات کنکور نگذشته بود که درد‌های مقطعی این زن جوان شروع شد.

مراقبان جلسه که متوجه درد و علائم زایمان این داوطلب کنکور شدند پس از تماس با اورژانس، این زن را به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل کردند.

ایوب غلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان –استان کردستان- گفت: ساعت ۹ صبح پنجشنبه پس از تماس تلفنی از حوزه برگزاری کنکور سراسری واقع در دانشگاه پیام نور این شهرستان، نیرو‌ها به محل اعزام شدند و با رسیدن به موقع و اقدامات اولیه، داوطلب کنکور به بیمارستان بوعلی منتقل شد.

مادر مریوانی ساعت ۹:۳۰ دقیقه تحویل زایشگاه بیمارستان شد و ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر نوزاد پسر این خانواده به دنیا آمد. حال مادر و نوزاد مساعد گزارش شده است.

دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این باره گفت: این سازمان به رسم یادبود هدیه‌ای را به نوزاد تازه متولد شده کنکور ۹۷ تقدیم خواهد کرد.

مادر این نوزاد نیز می‌تواند در رشته‌های بدون آزمون و با تأثیر سوابق تحصیلی در رشته مـــــــورد علاقه خود ثبت نام و در دانشگاه تحصیل کند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات