وزير جهاد كشاورزي بر لزوم تسريع در رسيدگي به درخواست هاي بهره برداران و رفع مشكلات بخش كشاورزي استان سيستان و بلوچستان تاكيد كرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۸۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش حبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان و در حاشیه مراسم افتتاحیه همزمان ۷۰۰ هکتار طرح آبیاری تحت فشار این استان در روستای دوربن شهرستان خاش با کشاورزان و بهره برداران دیدار و گفتگو کرد.

حجتی، وزیر جهاد کشاورزی خطاب به مدیران امور منابع طبیعی و امور اراضی استان،دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی به درخواست‌های بهره برداران و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به ویژه رفع مشکل اراضی تداخلی در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.

حجتی گفت:در رسیدگی به امور بهره برداران باید به شرایط اقلیمی و مسایل و مشکلات هر منطقه توجه شود و ضمن رفع مشکلات آنان در چارچوب ظرفیت‌های قانونی، زمینه توسعه کسب و کار و تولید در محیط‌های روستایی و کشاورزی تسهیل گردد.

محمد نعیم امینی‌فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در جمع کشاورزان و بهره برداران از رویکرد و دستورات وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری و تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان و تسهیل امور کشاورزان و روستاییان، تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات