همزمان با دومین سالگرد شهادت شهدای لیله القدر شهرستان قروه مراسم یادواره شهدا آبروی کوچه‌ها افتخار محله در دلبران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۹۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم که با حضور سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد، ابتدا نیرو‌های نظامی با حضور در مزار شهیدان جواد کاکه جانی و علی پویا برای آن شهیدان والا مقام علو درجات را از خداوند منان خواستار شدند و پس از آن در مراسم یادوراه شهدا افتخار محله آبروی کوچه‌ها حضور بهم رساندند.

در این مراسم ابراهیم حسینی دبیر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با اشاره به رشادت‌های شهخدای لیله القدر اظهار داشت: امروز ما امنیت و آرامش خود را مدیون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم.

وی افزود: این شهدا با شجاعت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اجازه ندادند دشمن بتواند به اهداف خود در ایران اسلامی و در منطقه دست یابد.

حسینی خاطر نشان کرد: شهدای ما از شیرین‌ترین سرمایه خود گذشتند و عمر جاودانه یافتند و هم اکنون زنده هستند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون این شهیدان ایران اسلامی از اقتداری مثال زدنی در جهان برخوردار است.

دبیر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با اشاره به خروج امریکا از برجام افزود: رییس جمهور سخیف آمریکا با ایراد سخنانی نابخردانه از عمل به برجام سرباز زد، اما نباید فراموش شود که اروپا نیز همانند آمریکا است.

وی بیان داشت: اروپایی‌ها نیز سیاست آمریکایی دارند و در مذاکرات هیچ تفاوتی با امریکا نخواهند داشت و تیم مذاکره کننده ما باید با اقتدار در برابر انان بایستد.


حسینی با بیان اینکه استکبار جهانی از گسترش فرهنگ بسیج در هراس است افزود: امروز تفکر انقلاب اسلامی مرز‌های جغرافیایی را کنار زده است و می‌بینیم که فرهنگ بسیج و مقاومت در سوریه و عراق و در لبنان و یمن شکل گرفته است.

وی ادامه داد: نیرو‌های مقاومت امروز می‌توانند بیش از ۵۰ موشک به سمت رژیم غاصب صهیونیستی شلیک کنند به گونه‌ای که ترس و وحشت آمریکا و اسراییل را در بر بگیرد.

در بخش پایانی این برنامه نیز مراسم سینه زنی و مداحی برگزار شد و یاد و خاطره شهدای لیله القدر گرامی داشته شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات