رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: به بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر در قالب طرح شهید رهنمون در سه ماه نخست امسال خدمت‌رسانی شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۰۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، غلام عباس  مؤمنی  با بیان این مطلب گفت: در سه‌ماهه نخست امسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر در قالب طرح شهید رهنمون معاینه رایگان شدند.

وی افزود: ۲۲ تیم در راستای اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق جغرافیایی مشخصی از هرمزگان فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تصریح کرد: در طرح شهید رهنمون ۲۲ تیم آموزشی، بهداشتی و درمانی حضور دارند که هر تیم در منطقه جغرافیایی مشخصی با حداقل ٥ هزار نفر جمعیت مستقرشده است.

مؤمنی اظهار کرد: این تیم‌ها به‌صورت دوره‌ای به این مناطق سفرکرده و مسائل و مشکلات بهداشتی، درمانی، آموزشی و تغذیه‌ای مردم را بررسی می‌کنند.

وی اضافه کرد: هر تیم متشکل از یک پزشک، یک پرستار، یک مراقب سلامت از رشته‌های بهداشتی و یک کارشناس تغذیه و همچنین یک نفر مرتبط با سلامت روان است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: این کارشناسان به‌صورت مستمر هر منطقه را زیر پوشش قرار داده و خدمات مختلف آموزشی، بهداشتی و پیشگیری و درمانی را ارائه می‌دهند.

مؤمنی عنوان کرد: این تیم‌ها به‌صورت مستقیم و یا با پیگیری از طریق سایر دستگاه‌ها و همچنین سایر سازمان‌های اقشاری بسیج به رفع مشکلات مردم می‌پردازند.

وی  تعیین منطقه جغرافیایی مشخص برای استقرار و ارائه خدمات تیم‌های برگزیده و استمرار آن در یک دامنه زمانی طولانی را از مهم‌ترین امتیازات این طرح عنوان کرد.

ارسال نظرات