بسیاری از کاربران فضای مجازی در روزهای گذشته با راه‌انداختن هشتگ #هزارجلادهزاراشرف در صفحات شخصی خود در اینستاگرام و توییتر به بازخوانی جنایات گروهک منافقین پرداختند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۰۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در روزهای گذشته همزمان با ایام سالروز شورش مسلحانه سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) علیه ملت ایران در 30 خرداد 1360 و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر، کاربران شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی هشتگ #هزارجلادهزاراشرف برخی جنایات این سازمان در سالهای اخیر را مرور کردند.

این مرور و بازخوانی ترورها منافقین در ایامی بود که سرکرده آنها مریم رجوی، همزمان با اعتراضات محدود برخی بازاریان تهران خواستار گسترش اغتشاش و آشوب در بازار شده بود. وی در سال گذشته و همزمان با اغتشاش در برخی شهرهای کشور، مردم را به گسترش کانون‌های شورش دعوت می‌کرد هرچند که صحبت‌های او تأثیری در عموم مردم ایران ندارد و علت این مسئله جنایت‌های گسترده آنها در طول دهه 60 و همچنین سال‌های اخیر است.

از جمله وقایعی که در هشتگ #هزارجلادهزاراشرف در فضای مجازی مطرح بود، ماجرای شرط‌گذاشتن اعضای گروهک منافقین در حمله به شهر اسلام‌آباد همزمان با عملیات مرصاد بود. در این عملیات منافقین با ورود به داخل خاک ایران به بیمارستان اسلام‌آباد غرب وارد شده و با پاره کردن شکم زنان آبستن، بر سر اینکه کودک داخل رحم دختر است یا پسر شرط‌بندی می‌کردند!

دست داشتن اعضای گروهک منافقین در نسل‌کشی کردها همزمان با انتفاضه شعبانیه مردم عراق در 1991، ترور 7 تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از مسئولان نظام، اشاره به کشتار مردم کوچه و خیابان و بیش از 12 هزار شهید ترور توسط منافقین از جمله موضوعات داغ فضای مجازی در این هشتگ بود.








همچنین یکی از کاربران مطرح اینستاگرام، حسن شمشادیِ خبرنگار سابق ایران در سوریه، فیلم صحبت‌های ایران ترابی پرستار مناطق جنگی را که در عملیات مرصاد و بیمارستان اسلام‌آباد حضور داشت منتشر کرد، فیلمی که در آن ایران ترابی جنایت منافقین در سوزاندن کودکان نوزاد و سر بریدن بیماران را افشا می‌کند.

این فیلم در روزهای گذشته در اکثر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها دست به دست شد. نکته جالب در این هشتگ استقبال کاربران  ایرانی شبکه‌های اجتماعی با تفکرات و عقاید مختلف بود که نشان می‌داد اکثریت افراد جامعه نسبت به این گروهک ذهنیت منفی دارند.

عکس‌نوشته و پوسترهایی درباره جنایات گروهک منافقین توسط برخی کاربران طراحی و به‌طور گسترده منتشر شد که برخی از آنها را در ذیل مشاهده می‌کنید.

علاوه بر این فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها این گروه را رسماً آینده مطلوب خود برای حکومت در ایران معرفی می‌کنند!

ارسال نظرات