سخنگوی آتش‌نشانی ورامین از وقوع انفجار شدید در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه بخشی زیادی از دیوارهای این منزل تخریب شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۲۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهنام کرمانی با اعلام خبر انفجار شدید در یک منزل مسکونی در منطقه کهنه‌گل ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:51 شب گذشته وقوع انفجار شدید در یک منزل مسکونی حوالی منطقه کهنه‌گل به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی و پشتیبانی تیم نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی به وسعت حدودی 100 متر بود؛ در این منزل انفجار شدیدی رخ داده و منجر به بروز حریق شده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار بخش زیادی از دیوارها و پنجره‌های این منزل تخریب شده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و پس مدتی تلاش موفق به مهار و اطفای حریق شدند.

کرمانی تصریح کرد: بر اثر این حادثه مردی حدوداً سی ساله که داخل منزل حضور داشت، دچار مصدومیت شدید شد که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

سخنگوی آتش‌نشانی ورامین متذکر شد: در نهایت عملیات آتش‌نشانان پس از لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه پایان یافت و آتش‌نشانان در ساعت 22:36 به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

ارسال نظرات