در آخرین روز از هفته قوه قضائیه مسئولان قضایی استان با حضور در گلزار شهداء شهرکرد با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و شهداء گرانقدر تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۶۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه، مراسم گلباران قبور مطهر شهداء شهرکرد با حضور اعضاء شورای قضایی استان،مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و جمعی از خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین علوی قاضی دادگستری شهرستان شهرکرد در این مراسم، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مدیون مجاهدتها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران دانست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء هفتم تیر به ویژه شهید سرافراز استان رحمان استکی به واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 یار باوفای امام اشاره و اظهار کرد: حادثه هفتم تیرماه 1360 نقطه عطفی برای بصیرت دینی مردم ایران و موجب استحکام و تقویت پایه های انقلاب اسلامی بود.

علوی، راه شهیدان را راه عزت و سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و شهید بهشتی را به عنوان پرچمدار این مکتب، پاسدار راستین اسلام و انقلاب، و الگو و سرمشقی برای مسئولان نظام دانست.

لازم به ذکر است در این مراسم رئیس کل دادگستری به همراه اعضاء شورای قضایی استان با حضور بر مزار پاک شهدا واهداء شاخه های گل به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند. 

ارسال نظرات