با حضور پر شور مردم، مسئولان و خانواده هایسوء استفاده دشمن از وضعیت موجود کشور معظم شهدا و ایثارگر یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۶۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
عضو سابق شواری شهر تهران و از یادگاران دوران دفاع مقدس در این آئین گفت:هدف حقوق بشر آمریکایی تحمیل خواسته‌های نامشروع، عقاید و افکار پلید این کشور و همفکرانش بر دیگر ملت‌ها است.
مهدی چمران افزود: وظیفه امروز ما در قبال خواسته‌های آمریکا، روشنگری و آشکار کردن نیات شوم این کشور درلوای شعار‌های به ظاهر عامه پسند است تا مردم از اهداف آنان آگاه شوند و در طراحی نقشه هایش ناکام بماند.
چمران به نقشه‌ها و کارشکنی‌های آمریکا در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد وادامه داد:از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با تحریک قومیت ها، ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب، تحریک و حمایت صدام به مبارزه (دوران دفاع مقدس) و همچنین جنگ نرم سعی در شکست انقلاب و ناکارآمدی نظام اسلامی داشته که به برکت وحدت و یکپارچگی مردم، هدایت و رهبری امام راحل و رهبرمعظم انقلاب نه تنها حرکت پیروزی ملت تداوم داشت و از ریل خارج نشد بلکه روز به روز به عظمت و شکوه و پیشرفت این انقلاب افزوده شده است.
وی خیانت منافقان علیه کشور و همچنین ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب و مردم بیگناه به دست این گروه ملحد را یاد آور شد و گفت:منافقان به تحریک آمریکا بیش از ۱۷ هزار نفر از جمله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را به شهادت رسانند و در دوران دفاع مقدس نیزبا صدام هم دست شدند و خیانت‌های زیادی به کشور کردند و امروز دایه دلسوزتر از مادر شده و برای رفع مشکلات ملت ایران راهکار ارائه می‌دهند.
چمران اعتراضات صنفی مردم در خصوص مشکلات اقتصادی را یاد آور شد و افزود: ترامپ با استفاده از این فرصت (شرایط اقتصادی کشور) قصد دارد نظام را نار کارآمد و مردم را به انقلاب نا امید و بدبین کند.
وی با اذعان به برخی مشکلات اقتصادی در کشور ادامه داد: مسئولان مشکلات را می‌دانند و باید اطرافیان را که از رانت استفاده می‌کنند کنار بگذارند و اگر علمی برای رفع این مشکلات اقتصادی ندارند همه ما حاضریم کمک کنیم تا این مشکلات حل شود.
عضو سابق شورای شهر تهران فضای مجازی را فضایی تبلیغاتی و ملتهب دانست و اضافه کرد: دشمن با استفاده از این فضا و به قصد نا امید کردن مردم مشکلات اقتصادی موجود را بزرگ جلوه داده و وظیفه ما در برابر این هجمه تبلیغاتی روشنگری و امیداور کردن مردم است.
چمران تهمت‌ها و دروغ‌ها علیه شهید بهشتی را هم یاد آور شد وگفت: دشمنان مغرض و افراد نا آگاه به دروغ چه تهمت‌ها به شهید بهشتی که نزدند و چه حساب‌های بانکی که دربانک‌های خارجی براش بازنکردند، اما وقتی بهشتی به شهادت رسید همگان فهمیدند که این تهمت‌ها دروغی بیش نبود و امروز هم در فضای مجازی شاهد بی ملایماتِ ناروا به برخی مسئولان نظام هستیم.
وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد سرمایه انقلاب را از ما بگیرد افزود: ما برای پیروزی انقلاب و دست آوردهایش بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و محال است مردم، که همه چیزرا می‌فهمند، بگذارند این خواب آشفته دشمن تحقق پیدا کند.
ارسال نظرات