رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج گفت:پلمپ دو واحد صنفی میوه فروشی پنج واحد صنفی در میدان شهداء شهر یاسوج که با سد معبر پیاده رو علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر، آلوده کردن محیط شهر، برای اهالی این منطقه نیز مزاحمت ایجادکرده بودند، پلمپ شدند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۷۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
فرزاد غلامیان افزود: با وجود اینکه به این واحد‌های صنفی اخطار داده شده بود، به علت بی توجهی به اخطارها، این حکم اجرا شد.
وی با بیان اینکه این واحد‌های متخلف بر اساس رای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با دستور شهردار اجرا شد ادامه داد:یکی از برنامه‌های مدیریت شهری یاسوج مقابله جدی با سد معبر در پیاده رو‌های شهر با در نظر گرفتن حفظ حقوق و کرامت دستفروشان است.
مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج همچنین از حمله به مامور شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: زمانی که نیرو‌های اجرائیات شهرداری در حال رفع سد معبر از خیابان‌های شهر بودند، یکی از رانندگان وانت بار‌های میوه فروش با سلاح سرد به نیرو‌های شهرداری حمله کرد و یکی از نیرو‌های شهرداری یاسوج مصدوم شد.
غلامیان اضافه کرد: ماه گذشته نیز یکی از رانندگان وانت بار‌های میوه فروش با پرتاب سنگ یکی از ماموران وظیفه شناس شهرداری را مجروح کرد.
ارسال نظرات