فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری سپاه ناحیه رشتخوار:

اردوی جهادی در مناطق محروم شهر جنگل رشتخوار برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری سپاه ناحیه رشتخوار از برگزاری اردوی جهادی ۷ روزه در مناطق محروم شهر جنگل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۸۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
سرگرد پاسدار حمید زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: اردوی جهادی ۷ روزه بسیجیان و جهادگران حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری ناحیه رشتخوار در مناطق محروم شهر جنگل رشتخوار برگزار شد.

وی گفت: این اردوی ۷ روزه که مزین شده بود به نام مبارک شهید والامقام ابراهیم هادی با حضور ۱۵ نفر از بسیجیان و جهادگران حلقات صالحین شهید نییری حوزه بسیج شهید شوشتری و در روستای محروم دوچاهی جنگل برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری سپاه ناحیه رشتخوار عنوان داشت: جهادگران در این مدت به ساخت سرویس بهداشتی، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و احکام، نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه‌های ورزشی در این مناطق پرداختند.

زنگنه عنوان کرد: از نقاط قوت این دوره از اردو‌های جهادی حضور شبانه روزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت در کنار جهادگران وب سیجیان بودکه علاوه بر ایجاد انگیزه باعث برگزای نماز جماعت در این منطقه شد که با استقبال بسیار گرم وپرشور اهالی دوچاهی روبه رو گردید.

فرمانده حوزه بسیج شهید شوشتری گفت: با حضور مسئول محترم نمایندگی، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان وپرسنل حوزه مقاومت از همه محرومین این منطقه بازدید به عمل آمده و بررسی‌های لازم جهت اقدامات لازم برای این عزیزان انجام شد.

زنگنه افزود: امیدواریم با کمک خیرین که تاکنون همراه ما و بسیجیان جهادگر بودند بتوانیم مشکلات این عزیزان را برطرف نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار