امام جمعه چرام در خطبه های امروز نماز این شهربا اشاره به تداوم دشمنی آمریکا با مردم ایران گفت: در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی روزی نبوده که استکبار جهانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ناکام گذاشتن ملت ایران برنامه نداشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۸۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
حجه الاسلام افشار به برخی جنایات استکبار از ابتدای پیروزی نظام اسلامی اشاره کرد و افزود:تحریک تجزیه طلبان در مناطق مرزی، طرح ریزی کودتا و تجهیز تروریستها، هدایت گروهک‌های برانداز و پشتیبانی از گروه‌های سیاسی معاند، جاسوسی، نفوذ و بلوای منافقین و تجاوز مستقیم به خاک کشور از جمله اقداماتی است که همگی طی کمتر از دو سال پیروزی انقلاب اسلامی به طور همزمان اجرا شد، اما بی نتیجه ماند و در نهایت حمله نظامی رژیم بعثی عراق در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد:تازه‌ترین حربه دشمن در این روز‌ها را می‌توان جنگ هوشمندانه ترکیبی نامیدکه بر مبنای به کارگیری همزمان ابزار‌های جنگ نرم و نیمه سخت طرح ریزی می‌شود و تلاش دارد با تنوع فشار‌ها مسئولان را دچار اشتباه محاسباتی کرده و به انفعال یا تغییر رفتار یا فروپاشی سوق دهد.
امام جمعه چرام ادامه داد: در این جنگ ابزار فشار اقتصادی، فشار روانی، فشار عملی و همچنین آشوب افکنی سه ضلع مثلثی است که به طور همزمان کلید خورده است و هر یک با اهداف مشخصی دنبال میشود.

حجه الاسلام افشار با بیان اینکه هدف از فشار اقتصادی به ستوه آوردن یک ملت از طریق ابزار‌های اقتصادی است اضافه کرد:مردم نظام و انقلابشان را دوست دارند و اکنون در مرحله تشدید جنگ اقتصادی و روانی آمریکا علیه ایران هستیم که ضرورت دارد برای مواجهه با آن سریع و قاطع تصمیم گرفت و اقدام کرد.
وی با بیان اینکه امروزه سخنان انتخاباتی گفتن دردی از مردم دوا نمی‌کند ادامه داد:مشکلات غیر اصلی مانند فیلترینگ تلگرام را اصلی جلوه دادن ما را دیرتر به اهداف بزرگ میرساند.
حجت الاسلام افشار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات برق شهرستان گفت: یکی از مشکلات اساسی خانواده‌های شهرستان چرام در فصل تابستان نوسانات برق بود که با پیگیری‌های متعدد مقرر شد مسئولان مربوط تا هفته‌های آینده متناسب با شهرستان‌های گرمسیری برنامه ریزی کنند.
ارسال نظرات