یادواره شهید ابراهیم نویدی پور از شهدای پد خندق در دهدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران دوران دفاع مقدس و سایر موفقیت های کشور در دوران پس از جنگ داشت گفت: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه های مختلف می کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۰۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
سرهنگ سید حمزه محقق با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با هدف تبیین رشادت‌های رزمندگان و شهدا برای نسل جوان یادواره شهید ابراهیم نویدی پور و شهدای پد خندق در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد که این یادواره پنجمین یادواره شهدای شهرستان در سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه با ادامه راه شهدا و پشت سر ولایت حرکت کردن مانع وارد شدن خدشه به نظام می‌شود اضافه کرد: تا پایان سال جاری، ٣٧ یادواره شهرستانی، حوزه ای، پایگاهی و افتخار کوچه آبروی محله برگزار می‌شود.
در ادامه نیز سردار واهبی زاده از یادگاران و فرماند هان دوران دفاع مقدس نیز پیرامون شهدا و رزمندگان خاطراتی را بازگو کرد.
سردار شهیدابراهیم نویدی پور در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای مذهبی و فقیر در بخش قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه دیده به جهان گشود وی دوره‌های ابتدایی تا دبیرستان را در دهدشت سپری کرد و در سال سوم دبیرستان به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.
شهید نویدی پور مدت‌های زیادی را در جبهه‌های جنگ از جنوب تا غرب سپری نمود و سرانجام در تاریخ چهارم تیر ماه سال ۶۷ به عنوان عضو گروهان نمونه پاسداران در عملیات پد خندق با جانفشانی‌های زیاد در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
در پایان این یادواره از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار