جشنواره خوارزمی با شرکت ۲۲۸ دانش آموزِ استان

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان گفت:مرحله نخست این جشنواره با رقابت ۳هزار و۸۰۰دانش آموز متوسطه اول شهرستان ها و مناطق برگزار و برترین ها به مرحله استانی راه یافتند.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۰۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
ایوب رضایی با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در ۶ محور زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، فعالیت آزمایشگاهی، دست سازه، ایفای نقش زبان انگلیسی و بازراچه کار و فناوری برگزارشد افزود: این جشنواره در ۴ مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:در این رقابت که در مدرسه توحید یاسوج برگزار شد ۱۰ نفر برتر معرفی وبه مرحله کشوری که مرداد ۹۷ در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت:این جشنواره با هدف ارتقاء دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، فرصت آفرینی برای رشد استعداد، کسب مهارت و کاربردی کردن دانش و افزایش روحیه کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری برگزار می‌شود.
هادی زارع پور افزود:حضور ۹۷ هزار و ۶۳۳ نفر رشته در مرحله مدرسه‌ای این جشنواره بیانگر استقبال خوب دانش آموزان از این رقابت بزرگ علمی است.
وی ادامه داد: سال گذشته در جشنواره خوارزمی کشوری ۶ دانش آموز از کهگیلویه وبویراحمد رتبه‌های اول، دوم وسوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
ارسال نظرات