حسینی شاهرودی مطرح کرد

ضرورت برخورد با مسببین ایجاد فضای رانتی در اقتصاد

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بر لزوم برخورد جدی با مسببین مشکلات اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۳۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسن حسینی شاهرودی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه باید وضعیت اقتصادی سامان یابد، گفت:باید پذیرفت بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی با ارتقاء مدیریت حل می شود، بطور مثال اینکه حدود 50 نفر در شرایط التهابات بازار سکه بیشترین سکه پیش فروش شده را خریداری کنند بیانگر این است در تصمیمات اقتصادی به تمامی جوانب توجه نشده است.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:اینکه کسانی تلاش می کنند تا با التهابات ارزی اقتصاد کشور را با مشکل روبرو کنند موضوع بدیهی محسوب می شود؛ اما باید با مسببین این موضوعات برخورد شود بطور مثال چرا باید شرایط به نحوی باشد که یک نفر بتواند در شرایط اقتصادی فعلی هزاران سکه بخرد.

تاکید بر جلوگیری از فضای رانتی در اقتصاد کشور

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم شورای اسلامی،با تاکید بر جلوگیری از فضای رانتی در اقتصاد کشور، افزود:مسائل اقتصادی کشور با هم ارتباط دارند؛ بنابراین باید در اتخاذ تصمیمات اقتصادی، تاثیرات هر تصمیم روی بازارهای مختلف سنجیده شود.   

حسینی شاهرود در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد:اگر ساز و کارها در اقتصاد روشن و شفاف باشد و برنامه ریزی ها سیستمی و نظارت ها بصورت موثر اعمال شوده از رانت در اقتصاد جلوگیری می شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور  شد:با استفاده از مدیران جهادی و حرکت عملی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای صیحح سیاست های اصل 44 قانون اساسی می توان توسعه اقتصادی کشور را تسریع داد.

ارسال نظرات