خبرهای داغ:
مادر جوان مریوانی که در آخرین روز‌های بارداری اش در جلسه کنکور حاضر شده بود، به دلیل استرس شدید درد زایمان گرفت و ساعتی بعد نوزادش را به دنیا آورد.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۶۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، از کردستان، مادر جوان مریوانی که در آخرین روز‌های بارداری اش در جلسه کنکور حاضر شده بود، به دلیل استرس شدید درد زایمان گرفت و ساعتی بعد نوزادش را به دنیا آورد.

هنوز مدت زیادی از توزیع سؤالات کنکور نگذشته بود که درد‌های مقطعی این زن جوان شروع شد.

مراقبان جلسه که متوجه درد و علائم زایمان این داوطلب کنکور شدند پس از تماس با اورژانس، این زن را به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل کردند.

ایوب غلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان –استان کردستان- گفت: ساعت ۹ صبح پنجشنبه پس از تماس تلفنی از حوزه برگزاری کنکور سراسری واقع در دانشگاه پیام نور این شهرستان، نیرو‌ها به محل اعزام شدند و با رسیدن به موقع و اقدامات اولیه، داوطلب کنکور به بیمارستان بوعلی منتقل شد.

مادر مریوانی ساعت ۹:۳۰ دقیقه تحویل زایشگاه بیمارستان شد و ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر نوزاد پسر این خانواده به دنیا آمد. حال مادر و نوزاد مساعد گزارش شده است.

دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این باره گفت: این سازمان به رسم یادبود هدیه‌ای را به نوزاد تازه متولد شده کنکور ۹۷ تقدیم خواهد کرد.

مادر این نوزاد نیز می‌تواند در رشته‌های بدون آزمون و با تأثیر سوابق تحصیلی در رشته مـــــــورد علاقه خود ثبت نام و در دانشگاه تحصیل کند.

ارسال نظرات