خبرهای داغ:
به منظور توسعه اقدامات پیشگیرانه در راستای اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدرجلسه ای در همین خصوص در استان قزوین برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۸۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با عنایت به ضرورت اجتماعی شدن امر مبارزه و لزوم مشارکت جدی در جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر و با توجه به اینکه روز 5 تیر ماه (26 ژوئن ) سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر می باشد به منظور توسعه اقدامات پیشگیرانه در راستای اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر جلسه ای با حضور اردشیر صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، قاسم آقاعلیخانی معاونت اجتماعی اداره كل ، مدیران منابع انسانی بنگاههای اقتصادی داراي بيش از 300 نفر پرسنل ، سمن هاو کارشناسان ادارات شهرستان هادر سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید .
در ابتدای جلسه قاسم آقاعلیخانی معاون امور اجتماعی اداره کل، ماموریت های معاونت اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی را تبيين نمود و هدف از ماموریت های حوزه امور اجتماعی را بهبود سلامت جسم و روح کارگران و توسعه نشاط در بین کارگران و افزایش بهره وری شرکت و در نهايت ارتقاء سلامت جامعه عنوان
کرد و همچنين به قوانین و پتانسیل های قانونی که کارفرمایان می توانند جهت ارتقاء سلامت کارگران استفاده کنند اشاره و از مدیران منابع انسانی بنگاههای اقتصادی درخواست نمود از این قابلیت ها جهت ارتقاء سلامت کارگران بهره گیرند وي سپس ضمن بيان اهمیت مبارزه با مواد مخدر در محیط کار خواستار اجراي برنامه هائی برای صیانت از کلیه پرسنل بویژه افراد در معرض خطر، گردید .
سپس اردشیر صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اهمیت مبارزه با مواد مخدر را بيان كرده و آسیب های اجتماعی که در اثر مصرف مواد مخدر ایجاد می شود را تشریح نموده و به سیاست اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اشاره و خواستار مشارکت همه افراد در مبارزه با مواد مخدر گردید .
سپس نمايندگان گروه NA استان (بخش خصوصی)به تشریح فعالیتهای گروه پرداختند و خواستار همکاری بنگاههای اقتصادی با گروه NA جهت کمک به افراد درگیر اعتیاد در واحد کار را ، گردید .
در پایان محمد تورنینی نماینده موسسه مشاوره نیکو در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت های زندگی توضیحاتی را ارائه نمود .
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها