کارگاه توانمندسازی روش تحلیل سخنوری سیاسی و تبیین دکترین رفتار سیاسی در سپاه ناحیه یاسر مشهد برگزار شد

به همت معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد کارگاه توانمندسازی روش تحلیل سخنوری سیاسی و تبیین دکترین رفتار سیاسی با حضور حداکثری فرماندهان و مدیران بسیج (پایوران، فرماندهان حوزه ها، هادیان سیاسی، مربیان صالحین، مربیان فرهنگی و راویان کاروان‌های راهیان نور) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۱۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی؛ در این کارگاه آموزشی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین غلامی، مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه یاسر ضمن خیر مقدم به حاضرین شرکت کننده در کارگاه، با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی در بدنه‌ سپاه و بسیج و همچنین اجتماع، همگان را به مشارکت در زمینه بهره گیری از این کارگاه آموزشی مهارت افزایی سخنوری سیاسی دعوت کرد.

در ادامه هادی سیاسی برجسته استانی با حضور در جایگاه، در جلسه اول سخنرانی خود به تشریح و تحلیل اصول سخنوری سیاسی به طور کامل پرداخته و پنجاه مورد از اصول سخنوری موثر در جذب مخاطب را بیان نمود.

استاد خسروی در جلسه دوم با تبیین اصول سیزده گانه دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج و همچنین آگاه سازی مخاطبین مبنی بر اینکه مرجعیت سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج برعهده معاونت سیاسی نمایندگی در سپاه می‌باشد، از شرکت کنندگان حاضر در کارگاه درخواست نمود تا هرگونه برگزاری نشست، گردهمایی، همایش سیاسی و... و همچنین شبهات را جهت پاسخگویی با معاونت سیاسی در رده مربوطه هماهنگ نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ به هرگونه شبهه سیاسی، اعتقادی و... ضروری است با استناد بر اسناد و مدارک معتبر باشد و از تکیه بر شنیده‌ها بخصوص در فضای مجازی پرهیز شود.

شایان ذکر است این کارگاه عصر پنجشنبه ۷ تیرماه سال جاری در محل سالن همایش‌های آموزشگاه بادامچی واقع در بلوار حجاب قاسم آباد، به مدت سه ساعت و درقالب دو جلسه متوالی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها