نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

همه مسائل جامعه بستگی به مسائل خانوادگی دارد

خدادادی گفت: بایستی دولت، مجلس و تمام دستگاه‎های اجرایی دقت لازم را داشته باشند، زیرا همه امورات و مسائل جامعه ما بستگی به مسائل خانوادگی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۳۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
سلمان خدادادی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در راستای مطالبات رهبری مبنی بر اینکه سبک زندگی غربی در تعارض با معنای حقیقی خانواده است و مشکلات لاعلاجی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد، بنابراین در قانون گذاری برای حل مشکلات خانواده‎های ایرانی، نباید به نگاه غربی‌ها به زن، فرزند و پدر و مادر توجه کرد، گفت: رهبر عزیز انقلاب به عنوان نگهبان، سردمدار و خط دهنده تمام امورات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی کشور نعمتی بزرگ و سکانداری بوده، که در تمام تلاطم‌ها این نظام را حفظ کرده است.

وی بیان کرد: در امر خانواده رهبر معظم انقلاب در سال ۹۵ در سیاست‌های ابلاغی خود، ابلاغیه‌ای در شانزده ماده با تاکید بر بحث خانواده و نیز سیاست‎هایی را در این زمینه ابلاغ نمودند.

خدادادی اظهار داشت: در سیاست‌های ابلاغی، موضوعات به صورت کلان بحث می‌شود و این شانزده ماده در سال ۹۵ بر تحکیم اجتماع، روابط فردی و خانوادگی ما تاثیر زیادی داشته، به همین دلیل سیاستی برای آن ابلاغ کردند.

وی تصریح کرد: در صورتی که خانواده‌ها تحکیم و نیز روابط بین آن‎ها تنظیم شود، زیربنای محکمی برای جلوگیری از مشکلات موجود در جامعه خواهد بود.

خدادادی بیان کرد: بایستی برای اجرایی کردن فرمایشات رهبری و سیاست‎های ابلاغی تلاش کرد.

وی عنوان کرد: برای رسیدگی به مشکلات خانواده‌ها و رفع آن‎ها و نیز کاهش طلاق‌ها، به طور مثال قوه قضاییه موظف است که در تمام شهرستان‎ها شعبه برای این کار تشکیل دهد، که متاسفانه هنوز در کشور اجرایی نشده است.

خدادادی گفت: در مورد سبک زندگی غربی پیوستن به بعضی از معاهدات بین المللی اشتباه است، و برای دین و فرهنگ ما نوشته نشده و کشور ما فرهنگ و دین مربوط به خود را دارد.

وی افزود: در صورتی که نگاهی به غرب و معاهدات دیکته شده آن‎ها بیندازیم، قتل با اسلحه، درگیری‎ها در مدارس و فروپاشی در خانواده‎های آن‎ها مشاهده می‌شود که نشان از فرهنگ غلط آن‎ها دارد.

خدادادی در پایان گفت: بایستی دولت، مجلس و تمام دستگاه‎های اجرایی دقت لازم را داشته باشند، زیرا همه امورات و مسائل جامعه ما بستگی به مسائل خانوادگی دارد و خانواده بخش کوچکی از جامعه است که اگر اصلاح نشود، اصلاح جامعه مشکل خواهد بود.
ارسال نظرات