نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بسترسازی برای تشویق افراد جامعه در امور خیر تاکید و عنوان کرد: باید زمینه برای مشارکت دیگران در این امور مهیا و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۷۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی   امروز در نخستین مجمع سلامت شهرستان بروجرد اظهار کرد: مقاومت شهدای هسته‎ای، شهید حججی‎ها و تهرانی مقدم‎ها سایه شوم جنگ را از سر ملت ایران برداشت.

وی عنوان کرد: امروز برخی‎ها  در دل و ذهن ملت ایران تردید ایجاد کرده و می‎گویند، اگر کوتاه بیائیم وضعمان بهتر می‎شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برخی‎ها می‎گویند برویم به آمریکایی که وقیحانه برجام را پاره کرده و ایران را ناقض حقوق بشر می‎داند، بگوییم که ببخشید انقلاب کردیم.

گودرزی با تاکید بر اینکه امنیت با کوتاه آمدن در مقابل قلدر به دست نمی‎آید، بیان کرد: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده است که شعار "ما می‎توانیم" را به "ما توانسته‎ایم" تبدیل کرده‎ایم.

وی تاکید کرد: اکنون نیز با قطع وابستگی به بیرون و برخورداری از روحیه تلاش جهادی می‎توانیم از پیچ‌های تند عبور و گذر کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اتحاد ملت، دولت و مجلس را رمز عبور از پیچ‎‎های تند خواند و افزود: نباید فکر کنیم که اگر مقاومت نکردیم، وضعمان بهتر می‎شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه دشمن یارای آن را ندارد که جلو اراده ملت ایران را بگیرد، ادامه داد: یقین بدانید که اگر دشمن می‎توانست، این کار را می‎کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارزشمندی کار خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین باید در جلسات عمومی مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند، تا از این طریق فرهنگ مشارکت در امور خیر در جامعه نهادینه شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تجلیل از احساس دغدغه‎مندی خیرین سلامت اظهار کرد: امروزه کم نیستند افرادی که تمکن مالی و پست و مقام دارند، اما درک نکرده‎اند که شعور به انسان مقاوم و منزلت می‎‎بخشد.

گودرزی بر ضرورت بسترسازی برای تشویق افراد جامعه در امور خیر تاکید و عنوان کرد: باید زمینه برای مشارکت دیگران در این امور مهیا و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات