به مناسبت هفته‌ مبارزه با مواد مخدر در زاهدان برگزار شد:

استقبال خانواده‌ها از کتابخانه‌ سیار کانون پرورش فکری در همایش پیاده‌روی زاهدان

کتابخانه‌ سیار کانون پرورش فکری میزبان فرهنگی خانواده‌ها در مسیر برگزاری همایش پیاده‌روی زاهدان بود.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۲۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، معصومه هادی مدیر کانون پرورش فکری استان  گفت: کتابخانه‌ سیار کانون میزبان فرهنگی خانواده‌ها در مسیر همایش پیاده‌روی زاهدان بود.

وی افزود: در این همایش، که به مناسبت هفته‌ مبارزه با مواد مخدر برگزار شد همکاران، به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و افزایش انگیزه‌ی کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز فرهنگی هنری و بهره‌برداری از فعالیت‌های آن، با حضور در مسیر پیاده‌روی خانواده‌ها فعالیت‌های کانون را به مشتاقان معرفی کردند.

هادی بیان کرد: اهدای ۵۰۰ جلد کتاب به کودکان و نوجوانان بخش دیگری از این حضور فرهنگی بود که با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شد و در ادامه تعدادی هدیه‌ی فرهنگی به حاضران تقدیم شد.

مدیر کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: پاسخگویی به پرسش‌های خانواده‌ها در خصوص تولیدات کانون، به ویژه سرگرمی‌ها و بازی‌های علمی، فعالیت دیگری بود که همکاران در این روز انجام دادند و پدر و مادر‌ها را با رسالت کانون مهربانی، به عنوان مرکزی قابل اعتماد برای فرزندان آنان، آشنا کردند.
ارسال نظرات