خان پور گفت :‌ در حاشیه شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی در ایران در دانشگاه فرهنگیان بابلسر، نمایشگاه های تخصصی ریاضی ، کتب ریاضی ، بازیهای ریاضی همراه با صنایع دستی و سنتی استان در طول کنفرانس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۳۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، داوری مقالات ارسالی به دبیرخانه شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در دانشگاه فرهنگیان بابلسر به کار خود پایان داد.

احمدرضا مهاجری نژاد با بیان اینکه 430 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارائه شد ، گفت : این دبیرخانه توسط 50 داور متشکل از معلمین برجسته ابتدایی متوسطه اول و دوم ، اساتید بنام ریاضی دانشگاه های کشور با کمک اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان ریاضی ایران و انجمن معلمان ریاضی استان مازندران و شورای خانه های ریاضیات کشور و دفتر تالیف وزارت آموزش و پرورش و سرگروههای آموزش ریاضی کشور با کمک اداره آموزش و پرورش بابلسر به مدت 3 روز در مرکز دانشگاه فرهنگیان امام (ع) شهرستان بابلسر برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر ، افزود : هدف از برگزاری این دوره از داوری این است که مقالات برتر ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس به نحو احسن توسط این داوران بررسی و نتیجه آنها حداکثر تا 10 تیرماه به اطلاع مولفین می رسانید و کنفرانس نیز در 9 تا 12 مرداد ماه با حضور بیش از هزار و 200 معلم در دانشگاه پردیس مازندران برگزار خواهد شد.

نایب رییس اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان ریاضی ایران نیز گفت : نگاه ویژه اتحادیه و انجمن معلمان ریاضی استان مازندران و اداره کل آموزش و پرورش این استان و اداره آموزش و پرورش بابلسر به کنفرانس آموزش ریاضی ایران می باشد که از طریق این کنفرانس ، آموزش صحیح ریاضی را به بدنه اصلی آموزش و پرورش یعنی تربیت معلم و نهایتا به دانش آموزان این کشور انتقال دهند.

ولی الله خان پور افزود : ما در این دوره به تعداد حدود 200 مقاله تحت عنوان سخنرانی و پوستر و 16 کارگاه آموزش ریاضی برای کتب جدید التالیف با حضور مولفین دفتر تالیف ارائه خواهد شد.

وی گفت :‌ در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه های تخصصی ریاضی ، کتب ریاضی ، بازیهای ریاضی همراه با صنایع دستی و سنتی استان در طول کنفرانس برگزار خواهد شد.

قائم مقام کمیته علمی شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران گفت : ما در این کنفرانس به تعداد 9 نفر از اساتید برجسته کشور و این استان در زمینه آموزش صحیح ریاضی با توجه به محورهای تعیین و اعلام شده سخنرانی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها