نخبه علمی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هیرمند با حمایت خانواده و کمیته امداد امام(ره) از طریق دریافت وام‌های تحصیلی به میزان هشت میلیون تومان و در کنار آن کمک بلاعوض موفق به دریافت مدرک دکتری رشته نانوشیمی و جایزه بهترین پوستر برتر کنفرانس بین المللی نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۳۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان، این مددجوی موفق متولد سال ۵۷ و ساکن شهرستان هیرمنداست به طوری که از بدو تولد در این شهرستان سکونت داشته و با تلاش و کوشش تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمای را به ترتیب در آموزشگاه‌های نرجس و زینبیه با موفقیت گذرانده است.

پس از پایان دوره راهنمایی و شرکت در امتحان ورودی دبیرستان شبانه روزی دانشگاه در این آموزشگاه ادامه تحصیل داد و در نتیجه با شرکت در کنکور سراسری در رشته شیمی محض، دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرفته شد.

سپس پس از پایان دوره کارشناسی در امتحان ورودی کارشناسی ارشد در همین رشته شرکت و خوشبختانه با رتبه عالی پذیرفته شد.

این نخبه علمی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هیرمند با اشاره به تاثیر خانواده در تحصیل و موفقیتش گفت: از همان دوران کودکی به تحصیل علاقه فراوان داشتم و در طول تحصیل در بین دانش آموزان ممتاز مدرسه و کلاس بوده ام به طوری که مقطع دبیرستان را در دبیرستان دانشگاه گذراندم.

وی با اشاره به اینکه به جرات می‌توان بگویم بدون حمایت و تشویق‌های خانواده و کمیته امداد امام(ره) قادر به پشت سر گذاشتن این مراحل نبودم، افزود: با حمایت‌های خانواده که سختی‌های زیادی را در مسیر زندگی ام متحمل شدند و همچنین با حمایت همه جانبه کمیته امداد امام (ره) از طریق دریافت وام‌های تحصیلی به میزان هشت میلیون تومان و در کنار آن کمک بلاعوض موفق به دریافت مدرک دکتری در رشته نانوشیمی با گرایش یاد شده در این دانشگاه شدم.

این مددجوی کمیته امداد شهرستان هیرمند ادامه داد: با توجه به تصمیمی که برای ادامه تحصل داشتم قبل از شرکت در رشته دکتری در کلاس‌های فراگیری زبان انگلیسی شرکت کرده که پس از موفقیت در این دوره و کسب نمره ۶ آیلتس، پذیرش از دانشگاه(یو پی ام) کشور مالزی در رشته نانو شیمی (با گرایش نانو دارو‌های ضد سرطان) را دریافت و عازم این کشور شدم.

وی افزود: چندین سال از آنجایی که در هیچ سازمان، اداره و نهادی شرایط استخدام به میان نیامد در دانشگاه‌های این استان و در گروه مهندسی مواد به صورت حق التدریس خدمت به جامعه و ارایه تجربیان آموزشی به دانشجویان را انتخاب کردم.

این نخبه علمی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هیرمند اعلام کرد: در دوره دکترای هفت مقاله در زمینه نانو دارو‌های سرطان ارایه داده ام و موفق به کسب مدال برنز از نمایشگاه تحقیقات و فن آوری مالزی شده و بورسیه دانشگاه پوترای مالزی را کسب کردم

وی گفت: پنج ماه در موسسه بین المللی تحقیقاتی مالزی و ژاپن به عنوان دستیار تحقیقاتی کار کرده و ۱۵ مقاله از طریق فعالیت در این موسسه کسب کردم همچنین موفق به کسب جایزه بهترین پوستر برتر کنفرانس بین الملی نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته شده ام.

وی گفت: درحال حاضر مشغول تدریس در دانشگاه هستم و در کنار آن همچنین در کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی مانند نانو دارو‌ها و نانو انرژی مشارکت دارم.
ارسال نظرات