مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی از انعقاد قرارداد تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۳۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم حکمت ‌شعار‌ گفت: برای تحقق اهداف جهاد‌ کشاورزی و خدمت رسانی به محرومان جامعه و ایجاد اشتغال میان بهره برداران کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)‌، این قرارداد همکاری در قالب تفاهم نامه منعقد شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: استفاده از توانمندی های علمی، تخصصی و تجربی جهاد کشاورزی برای توانمندسازی اقتصادی خانواده های مورد حمایت کمیته امداد امام(ره) و سایر نیازمندان جامعه، ارتقاء سطح خدمات و فعالیتهای حمایتی به محرومان و نیازمندان جامعه، تدابیر لازم برای هم افزایی با هدف ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان کشاورزی و مددجویان از اهداف اصلی این تفاهم نامه است.
حکمت‌شعار‌ گفت: بر اساس این تفاهم نامه، جهاد کشاورزی با شناسایی بهره برداران کم درآمد و نیازمند این شهرستان (در صورت گذراندن آموزش‌های تخصصی مروجان کشاورزی) که توانایی ایجاد شغل در زمینه کشاورزی را دارند، محرومیت‌ زدایی کرده و‌ موجبات رونق اقتصادی بهره برداران را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها