پویش «برکت به خانه» به منظور تسهیل امور زائران خانه خدا و تهیه سوغات حجاج از داخل کشور به همت سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۷۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پویش «برکت به خانه» به منظور تسهیل امور زائران و تهیه ملزومات حج از داخل کشور برای تحقق شعار سال به همت سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد.

در این پویش زائران حج تمتع 97 می‌توانند با خرید اینترنتی از کالاهای ایرانی گامی به سوی تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور بردارند.

کالاهایی همچون سوغات سفر، ملزومات زائران، اقلام سفر، حوله احرام، کفش، پوشاک، لوازم برقی و خانگی ، لوازم بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم شخصی، خوراکی، لوازم فرهنگی، لوازم ورزشی، اسباب بازی و هر آنچه که مورد نیاز زایران است در بستر پویش برکت به خانه در سایت دیجی‌کالا فراهم شده است.

بر همین اساس زائران می‌توانند در پویش برکت به خانه، ضمن حمایت از کالای ایرانی، موجب رونق بخشی کسب و کارهای ایرانی شوند. همچنین بستر فراهم شده موجب کاهش بازارگردی و صرفه جویی در وقت زائران در ایام پیش از سفر، حین سفر و بعد از سفر خواهد شد.

پیش از این حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت از اتخاذ تدابیری برای حمایت از کالای ایرانی و تهیه سوغات سفر حج از داخل کشور خبر داده بودند.

ارسال نظرات