خبرهای داغ:
عرب آرادانی به‌عنوان ریاست جدید شبکه بهداشت و درمان گرمسار معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۰۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار ️، مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار با حضور طاهری فرماندار شهرستان حجت الاسلام والمسلمین آرامی امام جمعه شهرستان عربی شهردار و جمعی از مسئولین مرتبط استان و شهرستان برگزار شد.
طاهری فرماندار گرمسار در این مراسم با اشاره به طرح تحول سلامت اظهار داشت: طرح تحول سلامت خدمتی ماندگار از دولت تدبیر و امید است که سبب خرسندی و ابراز رضایت مردم از این طرح عظیم شده است.
وی همچنین در ادامه گفت: این طرح توانسته رضایت مندی درصد بالایی از مردم را به خود اختصاص دهد که اثرات آن در جامعه به وضوح آشکار است. 
فرماندار همچنین عرصه های بهداشت و سلامت را یکی ازضروری ترین عرصه های زندگی بشر عنوان کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در سطح این شهرستان رضایت بخش بوده و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.
نماینده عالی دولت در گرمسار، عملکرد دکتر پرویز مدیر سابق این مجموعه در خصوص تعامل و خدمت رسانی به مراجعین در تمامی مراکز و خانه های بهداشتی را مطلوب ارزیابی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با تخصص ،تجربه و احساس مسئولیت دکتر عرب آرادانی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شاهد رشد و خدمات رسانی بهتر این مجموعه به مردم باشیم.
فرماندار گرمسار: مدیریت،امانتی سنگین و فرصتی ارزشمند و مغتنم در مسیر خدمت به مردم است.
وی در ادامه اظهار داشت: هر یک از ما اگر مسئولیتی پذیرفتیم بایستی قاطعانه و شبانه روز در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم. مسئولین و معاونین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، باید شبانه روز در حال خدمت به شهروندان باشند.

 ️در این مراسم از خدمات و زحمات دکتر پرویز مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان تقدیر و دکتر عرب آرادانی به‌عنوان ریاست جدید این مرکز معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها