فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز :

گشت های بسیج محله محور،در نیمروز اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز گفت: با هدف افزایش امنیت و رضایت مردم طرج گشت‌های محله محور در شهرستان نیمروز درحال اجراست.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۲۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در نیمروز گفت: در هر جامعه ای زمینه برای پیشرفت وجود دارد که لازمه آن امنیت است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که اگر کار به دست مردم سپرده شود به درستی انجام خواهد شد و مردم اثبات کرده اند که کاری که به آنها سپرده شود به بهترین شکل ممکن انجام می شود، افزود: طرح  گشت های محله محور به منظور اثر بخشی و آسایش بیشتر مردم کمتر از یک سال است که از طریق ویدیو کنفرانس استارت کار زده شده  است.
 
محبی بیان کرد: طرح بزرگ حماسه خدمت و امنیت در قالب گشت‌های بسیج محله محور با هدف  خدمت اجتماعی عام المنفعه که باعث افزایش مشارکت عمومی مردم در امورات مختلف، ارتقای آرامش در محلات و ایجاد پیوند عاطفی بیشتر بین اهالی محله‌های مختلف با بسیجیان اجرا می‌شود.

وی افزود: بسیجیان واجد شرایط آموزشهای مدون و لازم در راستای اجرایی شدن این طرح را سپری کرده اند که در بیش از 60  پایگاه‌ مقاومت بسیج محلات شهرستان نیمروز،  بیش از 500 گشت محله محور در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره از هر پایگاه به صورت سواره و پیاده و بر پایی ایستگاه ایست و بازرسی از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب در محلات گشت می‌زنند.

محبی ادامه داد: از دیگر اولویت‌های بسیج درعرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی در حوزه اجتماعی فرهنگی اقتصادی امنیتی و محرومیت‌زدایی است و این گشت‌های بسیجیان نیز به منظور خدمت امنیتی به مردم طراحی‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز تصریح کرد: بسیجیان الگوی پیش برنده در بین مردم هستند که با اثر گذاری مثبت رضایت مردم را جلب و توانسته ایم کار را تا حدودی به مردم اهالی روستا واگذار کنیم.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار