کارشناس مسائل سیاسی گفت : انتخاب جنس ایرانی مرغوب با قیمت مناسب هنر نیست، هنر این است که جنس نامرغوب ایرانی را به جنس مرغوب خارجی ترجیح دهیم، البته تولیدکنندگان نیز باید برای عرضه جنس مطلوب تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۵۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به  گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ذبیحی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان پایگاه عفاف خواهران برگزار شد ، گفت : حمایت از کالای ایرانی عنوانی است که مقام معظم رهبری برای شعار امسال نامگذاری کردند که در این راستا حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر ایرانی است.

مصرف کالای ایرانی به معنای انتخاب ارزش ملی است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که «در حمایت از کالای ایرانی اگر جنس نامرغوب ایرانی را به جنس مرغوب خارجی ترجیح دهیم، هنر کرده‌ایم»، گفت: البته این به این معناست که تولیدکننده نیز باید برای عرضه جنس مطلوب به مصرف‌کننده تلاش کند. این‌که جنس ایرانی مرغوب را با قیمت مناسب انتخاب کنیم هنر نیست.

وی افزود : مصرف کالای ایرانی باید تبدیل به یک افتخار شود و تعصب ما باید بر تهیه محصول ایرانی همانند تعصب ما به تیم‌های ورزشی باشد اما متاسفانه بعضی افراد به این فخر می‌کنند که اجناس خانه‌شان از فلان مارک خارجی است.

وی گفت : امروز چه از نظر دینی و اعتقاد مذهبی و چه از نظر دیدگاه ملی و وطن دوستی به موضوع حمایت از تولید ملی باید توجه زیادی داشته باشیم و ضرورت آن را به خوبی درک کنیم.

ذبیحی ضمن تاکید بر این‌که «مصرف کالای ایرانی به معنای انتخاب ارزش ملی است»، تصریح کرد: ما باید بدانیم که با انتخاب کالای تولید داخلی خود اقتصاد خود را تقویت می‌کنیم یا اقتصاد خارجی را، این یک انتخاب است.

 

خبرنگار بسیجی :پرماه

ارسال نظرات