دیدار با خانواده مدافع حرم شهید قلی زاده در نقنه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب (ع) استان قم با حضور در منزل خانواده شهید قلی زاده، از مدافعان حرم آل الله به مقام والای اسوه های صبر و مقاومت ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۶۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام استان قم در سفر به چهارمحال و بختیاری به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری، با اشاره به ویژگی های بارز اخلاقی شهید قلی زاده از زمان آشنایی با ایشان در دوران طلبگی در حوزه علمیه، گفت: این شهید عزیز در حوزه جزء طلاب موفق بودند و با توجه به توان و اراده ای که داشتند بعد از ورود به سپاه پاسداران نیز عملکرد درخشانی ارائه کرد و مورد علاقه فرماندهان جبهه مقاومت نیز بودند.

وی،  اظهار کرد: ذلت و رسوایی دشمنان انقلاب اسلامی در جهان مرهون اخلاص و فداکاری شهدای عزیز و گرانقدر است که به جهانیان درس ایثار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ، نقش مهم پدران و مادران شهدا در تربیت چنین فرزندان برومندی را یادآور شد و افزود: خداوند متعال، بهترین پاداش را برای اخلاص و فداکاری شهدا قرار داده که همانا "عند ربهم یرزقون"  و رضایت و خشنودی پروردگار است.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت با اهدای لوح از مادر شهید قلی زاده تجلیل شد.

گفتنی است: حضور در امامزاده شهر نقنه و گلزار شهدای این شهر و قرائت فاتحه بر سرمزار شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده، از دیگر برنامه های حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود.

شایان ذکر است: شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده، متولد چهارم آبان ماه 1349 بود که با مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه حضرت علی ابن ابوطالب (علیه السلام )استان قم،  در سوریه و تاریخ 13بهمن ماه 1394 به فیض شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار