کارشناس مسایل سیاسی:

اتحاد حول محور ولایت رمز بقای انقلاب اسلامی است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات اقتصاد کشور دانست.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۸۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ منوچهر خلیلیان در جلسه بصیرت افزایی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به بخش هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه مسئولین و ملت است.

خلیلیان افزود: مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ایران اسلامی موقعی حل خواهد شد که در ایران فقط و فقط یک کلام و یک سخن شنیده شود و آن هم تکیه بر اقتدار ملی و استفاده از تمامی منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی پویا، خلاق و با اراده کشور باشد.

وی در با اشاره به اهمیت اتحاد بین مردم و مسئولین حول محور ولایت، تصریح کرد: وحدت و انسجام بین مردم و رهبری باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و رمز بقای این انقلاب نیز در گرو حفظ اتحاد امت با امام خویش و به صحنه آمدن اقشار مختلف مردم برای حل مشکلات می باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی، اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات اقتصاد کشور دانست و تأکید کرد: دولتمردان نیز باید علاوه بر تلاش بیشتر برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، اهتمام بیشتری برای استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های درونی کشور داشته باشند.

وی، مقابله با فساد را خواسته آحاد مردم و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و تکلیف دستگاه های نظارتی کشور در این برهه حساس از زمان را بسیار خطیر دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار